Horen, zien en tolken Werken als tolk in de sociale sector Author: Raïssa De Keyser Paperback 2023 128 In Horen, zien en tolken beschrijft Raïssa De Keyser haar ervaringen als sociaal tolk. Aan de hand van intrigerende casussen[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Marketing voor de mad men van morgen Sterke merken in een wereld van algoritmes Author: Wim Vermeulen Paperback 2018 178 Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 288 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Zelf een podcast maken In 5 stappen van idee tot aflevering Author: Eva Moeraert Pieter Blomme Paperback 2021 134 Waarom is een goede podcast als een hamburger? Wat is het verschil tussen podcast en radio? Kun je rijk worden van een[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
The floor is yours(en) Because Life Is Too Short for Bad Presentations Author: Hans Van de Water Toon Verlinden Paperback 2018 224 Do you regularly give presentations? Are you unsure about timing? Worried you will send your public to sleep?[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Zie je wat ik bedoel Presenteren is vertellen met beelden Author: Marc Mombaerts Paperback 2019 144 Geef je niet graag presentaties? Heb je plankenkoorts? Krijg je je publiek niet mee, of weet je gewoon niet waar je moet beginnen? Geen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Hoe presenteer je online? Praktisch. Zonder gedoe. Author: Toon Verlinden Hans Van de Water Paperback 2020 124 Een videomeeting op het werk, een digitaal congres of een online les? Een pandemie waardoor je je thesis of doctoraat voor de webcam[...] Prijs:€ 15,99 In winkelmandje
Be the story Transmedia storytelling voor contentmakers Author: Tom Rumes Piet Sonck Paperback 2021 200 Met welke apps en tools giet je verhalen in een straffe vorm? Hoe maak je een grondplan voor een transmediaal verhaal? Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Omnichannel in retail Het antwoord op e-commerce Author: Gino Van Ossel Paperback 2014 320 Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
People always talk about reputations Merkreputatie in drie stappen Author: Frederik Picard Paperback 2020 143 Succesvolle merken slagen erin om mensen écht aan zich te binden, terwijl andere merken moeten zwoegen om overeind te blijven. Een merk[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Stand Out With Your Scientific Poster(en) A Step by Step Approach Author: Toon Verlinden Hans Van de Water Paperback 2024 176 Ben je een onderzoeker die worstelt met het maken van wetenschappelijke posters, of wil je het gewoon beter doen? Dit boek helpt je stap[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
The floor is yours - herziene editie Leren presenteren van brainstorm tot applaus Author: Hans Van de Water Toon Verlinden Paperback 2018 230 Geef jij regelmatig presentaties voor een groot of klein publiek? Zou je eindelijk eens een presentatie willen geven waarbij niet alleen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
101 schrijftips die je moest missen op school Voor meer aandacht, meer respons én meer speeltijd Author: Mark Van Bogaert Paperback 2022 184 Begin een zin nooit met 'En'! Vergeet in een opsomming de puntkomma's niet! Schrijf niet twee keer 'ook' in één[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
TOPgeMERKt Een grootse klantenbeleving creëren in zeven stappen Author: Katlijn Voordeckers Paperback 2021 224 Voor kleinere merken klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is een sterke merkbeleving ook voor[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Media en mentaliteit Author: Bart Pattyn Paperback 2014 288 Wat is groepsmentaliteit eigenlijk? Hoe beïnvloeden groepsemoties het communicatieproces? Gesprekken over de kwaliteit van de media breken we[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Journalistiek - Nieuwe editie Inleiding tot het vak Author: Ria Goris Guy Delforge Paperback 2016 322 Wat maakt een item nieuwswaardig? Waar haal je nieuws vandaan? Wat is een goed interview? Wat met deontologie? Bereid je je voor op een[...] Prijs:€ 27,99 In winkelmandje
De strategische businessmarketeer Vertaalt verhalen naar kansen en ziet mogelijkheden tot verkoop Author: Frank Faassen Paperback 2023 216 Hoe wordt de rol van de businessmarketeer strategischer? Wat is de meerwaarde van businessmarketing voor sales? Hoe kan de[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Own your story. Or someone else will. Personal branding en thought leadership voor professionals met een reputatie Author: ianka fleerackers Paperback 2023 248 Personal branding in het bedrijfsleven, het lijkt ongepast en egotripperij, of dat is alvast de opvatting van velen. En toch is het een sterk[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Schrijven met impact Bereik als onderzoeker, expert of adviseur lezers buiten je vakgebied Author: Ann De Ron Paperback 2019 160 Hebben je teksten en adviezen niet de impact die ze verdienen? Ben je bang dat lezers buiten je vakgebied je niet of verkeerd zullen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Spreken met impact Overwin je spreekangst, hanteer je eigen spreekstijl, ga in verbinding met je publiek Author: Stefanie Van Moen Paperback 2020 160 Ben je bang dat jouw stem verloren gaat in de massa? Krijg je klamme handen alleen al van de gedachte om een speech te geven of een[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De conversation manager, editie 2013 - Nederlandse versie Het einde van de traditionele adverteerder Author: Steven Van Belleghem Paperback 2013 240 De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Met woorden verleiden Schrijftips voor uw presentaties, mailings & andere wervende teksten Author: Mark Van Bogaert Paperback 2013 264 Hoe stopt u kracht in uw wervende teksten? Hoe zorgt u voor positieve aandacht? Hoe motiveert u uw lezer om te doen wat u vraagt? In Met woorden[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Scanbaar schrijven Aandacht vangen van lezers met weinig tijd Author: Mark Van Bogaert Paperback 2016 232 Hoe kijkt uw lezer? Hoe leest uw kijker? En hoe trekt u uw lezer met weinig tijd toch uw tekst in? 'Scanbaar schrijven is een boek voor iedereen[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Het lijkt wel een film De ontwikkeling van de cinema in 100 films Author: Twan Arts Paperback 2023 280 Aan de hand van honderd films neemt Het lijkt wel een film! je mee in de betoverende wereld van de cinema. Hierbij passeren[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje