TOPgeMERKt

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
224
Afmetingen: 
245x175
Verschijningsdatum: 
16/04/2021
EAN: 
9789401473484
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

TOPgeMERKt

Een grootse klantenbeleving creëren in zeven stappen
  • Grote impact voor kleine merken

Voor kleinere merken klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is een sterke merkbeleving ook voor bedrijven zonder interne marketingafdeling belangrijk. Meer zelfs: elk merk kan met kleine, doordachte stappen een haalbare TOPbeleving realiseren in een wereld die steeds meer phygital wordt.

TOPgeMERKt geeft je een verrassende, snackbare structuur waarmee je jezelf en je team concrete tools geeft om tijdens elke fase van de klantreis een diepgaande connectie met je klant op te bouwen. Vanuit zeven challenges leer je op een toegankelijke manier om een geweldige klantbeleving te creëren, via praktische inzichten en herkenbare voorbeelden op maat van kleine merken die groots willen ondernemen.

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
Je mond-tot-mondreclame vermenigvuldigen in drie stappen
Prijs:29,99
Prijs:29,99

Gratis verzending vanaf € 20 (Benelux)

Binnen 1-2 werkdagen in huis

Beschikbaarheid:

Leverbaar