Even uw aandacht Presenteren is goed voorbereid improviseren Author: Marc Mombaerts Tania Van den Bergh Paperback 2015 192 It usually takes more than three weeks to prepare a good impromptu speech' (Mark Twain) Presenteren is goed voorbereid improviseren. Gekke[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Le Conversation Manager(fr) La force du consommateur contemporain. La fin du publicitaire traditionnel Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 224 Cet ouvrage apporte la solution à ce défi : un processus de changement qui va transformer le publicitaire en Conversation Manager. Ce dernier[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
To the point Presenteren, maar dan met inhoud Author: Edouard Gruwez Andere uitvoering 2014 280 Een presentatie staat of valt met de inhoud. Hoe overtuig ik mijn publiek? Hoe ben ik bondig en toch volledig? En wat als ik echt weinig tijd[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Omnichannel in retail Het antwoord op e-commerce Author: Gino Van Ossel Paperback 2014 320 Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
500 mensen die vandaag een begrip zijn Author: Marc Hendrickx Thijs Delrue Paperback 2014 168 Laat iedereen versteld staan van je algemene kennis. Om de actualiteit goed te kunnen volgen, is het nodig om een aantal basisbegrippen te[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Disruptive selling Een nieuwe kijk op CRM, sales, marketing en customer service Author: Patrick Maes Andere uitvoering 2016 256 De tijd van de klassieke salesforce is voorbij. Klanten leven mobiel en online en willen op maat benaderd worden. Steeds meer bedrijven matchen[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Heldenmerk Author: Guillaume Van der Stighelen Paperback 2015 170 Reclamemensen en marketeers krijgen niet om het even wat verkocht, en ze zijn niet de enigen die een merkimago bepalen. Hoe efficiënte[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Een digitaal marketingplan in 100 dagen Author: Bert Van Wassenhove Paperback 2016 272 De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex. Hoog tijd voor duidelijkheid dus! Het '100 dagen'- stappenplan toont[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
De strijd om talent Employer branding in theorie en praktijk Author: Eveline Schollaert Greet Van Hoye Bart Van Theemsche Gerd Jacobs Paperback 2017 200 Employer branding is een krachtig wapen in de war for talent. Wil je het juiste talent aantrekken voor je organisatie? Dan heb je nood aan[...] Prijs:€ 22,50 In winkelmandje
Marketing voor de mad men van morgen Sterke merken in een wereld van algoritmes Author: Wim Vermeulen Paperback 2018 184 Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The future of shopping Waar iedereen retailer is Author: Jorg Snoeck Pauline Neerman Hardback 2017 274 Hoe winkelen mensen in de toekomst? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in de winkelstraten om[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The floor is yours - herziene editie Leren presenteren van brainstorm tot applaus Author: Hans Van de Water Toon Verlinden Paperback 2018 230 Geef jij regelmatig presentaties voor een groot of klein publiek? Zou je eindelijk eens een presentatie willen geven waarbij niet alleen[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 256 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Zie je wat ik bedoel Presenteren is vertellen met beelden Author: Marc Mombaerts Paperback 2019 144 Geef je niet graag presentaties? Heb je plankenkoorts? Krijg je je publiek niet mee, of weet je gewoon niet waar je moet beginnen? Geen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De marketingbijbel voor een digitale wereld Author: Bert Van Wassenhove Paperback 2019 200 WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Mensen raken = klanten maken Differentieer je salesaanpak met het RIO-model Author: Jochen Roef Jozefien De Feyter Andere uitvoering 2020 200 Verkopen in 2020 verschilt fundamenteel van traditionele commercialiteit op drie vlakken: het verkoopmedium, de kwaliteit van de[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
Happy Profit Ga voor winst en wees er trots op Author: Herman Toch Andere uitvoering 2014 270 Happy Profit wil de negatieve spanning rond winst en groei wegnemen en ziet de uitdagingen van de wereld als een enorme opportuniteit voor[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Communiceren in het new normal 10 kritische succesfactoren na een crisis Author: Noël Slangen Jan Withofs Hardback 2011 184 Terwijl de nachtmerrie van de financiële crisis stilaan over de horizon wegebt, ontwaakt het bedrijfsleven in een grondig hervormde wereld. De[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Analyse van de Belgische (reclame)media Author: Ina Cool Paperback 2015 236 Het Belgische medialandschap is complex. Spelers komen en gaan, veranderen van naam of eigenaar. Ook voor de communicatie- en reclamesector is[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Effectief communiceren en samenwerken Author: Frederik Anseel Paperback 2010 196 Binnen het hoger onderwijs staat het ontwikkelen van communicatie- en sociale vaardigheden steeds meer centraal. Dit handboek biedt studenten[...] Prijs:€ 22,50 In winkelmandje
Van informatie tot design Een inleiding tot academisch schrijven en presenteren Author: Jordi Casteleyn Paperback 2014 104 Dit handboek beschrijft hoe je professioneel in de academische wereld kan communiceren. Veel studenten kunnen de nodige informatie voor hun[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Adverteerder zkt. reclamebureau Daten in de reclamewereld Author: Chris Van Roey Martine Ballegeer Andere uitvoering 2012 196 De magische vonk tussen adverteerder en reclamebureau maakt het verschil in een alsmaar competitievere markt. Maar hoe selecteer je het voor[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Mediawijs online Jongeren en sociale media Author: Michel Walrave Joris Van Ouytsel Paperback 2014 240 Waarom klikt het zo tussen jongeren en sociale media? Welke kansen bieden sociale media hen en met welke risico's krijgen ze te maken? Wat[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Media en mentaliteit Author: Bart Pattyn Paperback 2014 288 Wat is groepsmentaliteit eigenlijk? Hoe beïnvloeden groepsemoties het communicatieproces? Gesprekken over de kwaliteit van de media[...] Prijs:€ 27,99 In winkelmandje