Brand change

Product details

NULL

Afwerking: 
Hardback
Aantal pagina's: 
200
Afmetingen: 
0x0
Verschijningsdatum: 
12/05/2020
EAN: 
9789401466899
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

Brand change

Nieuwe inzichten over merkverandering in tijden van disruptie
  • Heeft jouw merk behoefte aan verandering?

Wie de wereld wil veroveren met een nieuw product of nieuw bedrijf, heeft een inspirerend merk nodig. Maar hoe weet je zeker dat je voor het juiste kiest?

Brand change is een van de eerste boeken over merkverandering die verschijnen in het Nederlands. Het omlijst aan de hand van relevante cases hoe je tot een succesvol merk komt. Dankzij dit boek krijg je inzicht in de creatieve processen van Belgiës eerste merkenarchitect Thierry Cattoir en leer je hoe je steeds weer kunt inspelen op veranderende maatschappelijke omstandigheden. Bovenal kom je in een handomdraai te weten of je merk behoefte heeft aan verandering, of helemaal niet.

Prijs:€ 29,99

  Gratis verzending vanaf € 20 (Benelux)
  Binnen 1-2 werkdagen in huis

Beschikbaarheid:

Binnenkort leverbaar

E-book ean