Le Conversation Manager(fr) La force du consommateur contemporain. La fin du publicitaire traditionnel Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 224 Cet ouvrage apporte la solution à ce défi : un processus de changement qui va transformer le publicitaire en Conversation Manager. Ce dernier[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Le futur du shopping(fr) Nous serons bientôt tous des détaillants Author: Jorg Snoeck Pauline Neerman Hardback 2018 302 Comment le consommateur fera-t-il ses achats à l'avenir ?Pourquoi le nombre de faillites et de vitrines vides dans les rues[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The book 2018(en) Author: Creative Belgium Andere uitvoering 2018 236 Creative Belgium reikt jaarlijks awards uit voor de innovatiefste en opvallendste campagnes van onze reclamebureaus. [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Creative club of Belgium. The book 2015(en) The best of Belgium's creative works in advertising, design and digital communication... Author: Creative Belgium Andere uitvoering 2015 228 De Belgische reclamewereld is levendiger en creatiever dan ooit. Om dat te vieren, reikt Creative Club of Belgium elk jaar awards uit voor[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Creative Belgium. The book 2016(en) Author: Creative Belgium Andere uitvoering 2016 252 De meest spraakmakende campagnes van 2016 Even the greatest artist needs paint to paint. So do Belgian brands. Great brands need great[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De Belgische journalist in 2013 / Le journaliste Belge en 2013(nl, fr) Een zelfportret/ Un autoportrait Paperback 2015 57 Wie is die journalist die over u schrijft of die u aan de tand wilt voelen? Hoe gaat hij te werk? Hoe kijken ze zelf aan tegen hun rol en[...] Prijs:€ 14,00 In winkelmandje
The floor is yours(en) Because Life Is Too Short for Bad Presentations Author: Hans Van de Water Toon Verlinden Paperback 2018 224 Do you regularly give presentations?Are you unsure about timing?Worried you will send your public to sleep?Do[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Creative belgium awards. The book 2017(en) Author: Creative Belgium Andere uitvoering 2017 238 Great ad ideas are all around us. Hidden in plain sight. Waiting to be dug up, to be polished. To shine in clear-cut design, in gripping film or[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Customers the day after tomorrow - English version(en) How to attract customers in a world of AI, bots and automation Author: Steven Van Belleghem Hardback 2017 264 We are now entering the third phase of digitalization: the phase of far-reaching automation and artificial intelligence. This shift will[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The future of shopping(en) Author: Jorg Snoeck Pauline Neerman Hardback 2018 240 How will people shop in the future?Why are there so many bankruptcies in the retail sector and so many empty shops in our high[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Influencers(en) Who are they? Where can you find them? How to they light the fire? Author: Carole Lamarque Andere uitvoering 2018 200 Influencer marketing is trending. Marketing plans based on mouth-to-mouth advertising generate twice as many sales results. But not all of the[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Disruptive selling - English version(en) A new approach to sales, marketing and customer service Author: Patrick Maes Andere uitvoering 2016 220 Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Marketing for the Mad (Wo)Men of Tomorrow(en) Strong brands in a world of algorithms Author: Wim Vermeulen Paperback 2018 200 Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Digital Marketing like a PRO(en) Prepare. Run. Optimize. Author: Clo Willaerts Paperback 2018 406 Digital marketing like a PRO is een makkelijk te volgen stappenplan om je marketing via alle digitale kanalen te optimaliseren.[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Optichannel Retail. Beyond the Digital Hysteria(en) Develop and Implement a Winning Strategy as a Retailer or Brand Manufacturer Author: Gino Van Ossel Andere uitvoering 2019 326 The digital revolution has made customers more demanding than ever. Speed, transparency and hyper-personalization are the new norm. More and[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The book 2019(en) Author: Creative Belgium Andere uitvoering 2019 256 Creative Belgium reikt voor de 36ste keer awards uit voor de beste campagnes rond advertising, design en digitale communicatie. Dit boek[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Marketing Bible for a Digital World(en) Author: Bert Van Wassenhove Andere uitvoering 2019 200 Door de digitalisering wordt ook de wereld van marketing op zijn kop gezet en dat heeft impact op de volledige marketingaanpak. De manier[...] Prijs:€ 49,99 In winkelmandje
Healthusiasm(en) Making customers healthy & happy Author: Christophe Jauquet Paperback 2019 200 In een wereld waarin technologie onze behoeften meer en meer kan beantwoorden, zijn mensen bewuster bezig met gezond en gelukkig[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje