Tot uw dienst Waarom de nieuwe ambtenaar klantvriendelijk is Author: Nancy De Vogelaere Joke Renneboog Elke Wambacq Paperback 2014 152 De overheid van vandaag staat voor heel wat uitdagingen. De economische crisis stelt deze alleen maar scherper. Het huidige kluwen van[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
500 gebeurtenissen die onze wereld veranderden Author: Marc Hendrickx Jo Bastiaens Paperback 2016 216 Of we het nu over terrorisme hebben, het economische klimaat of de toestand van het milieu: om inzicht te krijgen in de complexiteit van de[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Schrijven voor radio en TV Author: Patrick Pelgrims Paperback 2012 300 Radio- en tv-teksten worden maar een keer beluisterd. Ze mogen dus niet te snel gaan of onduidelijk zijn, en moeten de kijker-luisteraar[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
500 woorden die iedereen moet kennen om de actualiteit te begrijpen Author: Marc Hendrickx Thijs Delrue Werner Goossens Paperback 2013 172 Iedereen kent het wel: wanneer je naar het journaal kijkt, mis je achtergrond bij bepaalde begrippen of wil je weten hoe bepaalde situaties zijn[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Holy Trinity Events Een radicaal nieuwe methode Author: Peter Decuypere Andere uitvoering 2016 240 Een event organiseren is vandaag niet zomaar een podium vullen met zoveel mogelijk goden. De toekomst toont zich veel meer in het ontwikkelen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Zelf een podcast maken In 5 stappen van idee tot aflevering Author: Eva Moeraert Pieter Blomme Paperback 2021 134 Waarom is een goede podcast als een hamburger? Wat is het verschil tussen podcast en radio? Kun je rijk worden van een[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Iedereen superfan Het verschil maken met ambassadeur marketing Author: Niels Vandecasteele Stefan Doutreluingne Paperback 2021 135 Hoe maak je van je klanten ambassadeurs voor jouw merk? Hoe breng je jouw eigen netwerk in kaart? Hoe kun je met beperkte[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Storytelling Verhalen maken merken Author: Guido Everaert Paperback 2014 192 Al te vaak wordt in de marketingwereld een perspectief gehanteerd dat erg merk- en organisatiegeoriënteerd is. Waarna men zich de vraag stelt[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Journalistiek in maatschappelijk perspectief 2022 Een inleiding tot journalistieke theorie en onderzoek Author: Annelore Deprez Sarah Van Leuven Paperback 2022 302 Journalistiek in maatschappelijk perspectief is het eerste Nederlandstalige handboek dat het studiedomein van de journalistiek[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
In gesprek met ouders Een positieve relatie tussen school en thuis Author: Anton Horeweg Ingrid van Essen Paperback 2023 200 Communiceren met ouders is voor leraren niet altijd even gemakkelijk. De relatie met ouders is echter essentieel voor het schoolsucces van je[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
Wat als de klant nee zegt? Praktische gids met antwoorden op alle bezwaren Author: Geert Delobelle Paperback 2015 192 DE CONCURRENTIE IS GOEDKOPER', 'WE HEBBEN AL IEMAND VOOR DAT PROBLEEM', 'STUUR ONS EENS EEN MAILTJE', 'DIT IS VOOR ONS MOMENTEEL GEEN[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Le Conversation Manager(fr) La force du consommateur contemporain. La fin du publicitaire traditionnel Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 224 Cet ouvrage apporte la solution à ce défi : un processus de changement qui va transformer le publicitaire en Conversation Manager. Ce dernier[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Een digitaal marketingplan in 100 dagen Author: Bert Van Wassenhove Paperback 2016 272 De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex. Hoog tijd voor duidelijkheid dus! Het '100 dagen'- stappenplan toont[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Heldenmerk Author: Guillaume Van der Stighelen Paperback 2015 170 Reclamemensen en marketeers krijgen niet om het even wat verkocht, en ze zijn niet de enigen die een merkimago bepalen. Hoe efficiënte[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Marketing voor de mad men van morgen Sterke merken in een wereld van algoritmes Author: Wim Vermeulen Paperback 2018 178 Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Zie je wat ik bedoel Presenteren is vertellen met beelden Author: Marc Mombaerts Paperback 2019 144 Geef je niet graag presentaties? Heb je plankenkoorts? Krijg je je publiek niet mee, of weet je gewoon niet waar je moet beginnen? Geen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
People always talk about reputations Merkreputatie in drie stappen Author: Frederik Picard Paperback 2020 143 Succesvolle merken slagen erin om mensen écht aan zich te binden, terwijl andere merken moeten zwoegen om overeind te blijven. Een merk[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Dit is content marketing Hoe met straffe content je business doen groeien Author: Wouter Temmerman Koen Denolf Michel Libens Hardback 2020 278 Met interviews van internationale experts als Ann Handley, Robert Rose, Andrew Davis en Jesper Laursen. Met meer dan 200 cases[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 288 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The future of shopping Waar iedereen retailer is Author: Jorg Snoeck Pauline Neerman Hardback 2017 274 Hoe winkelen mensen in de toekomst? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in de winkelstraten[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Omnichannel in retail Het antwoord op e-commerce Author: Gino Van Ossel Paperback 2014 320 Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Be the story Transmedia storytelling voor contentmakers Author: Tom Rumes Piet Sonck Paperback 2021 200 Met welke apps en tools giet je verhalen in een straffe vorm? Hoe maak je een grondplan voor een transmediaal verhaal? Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
The floor is yours - herziene editie Leren presenteren van brainstorm tot applaus Author: Hans Van de Water Toon Verlinden Paperback 2018 230 Geef jij regelmatig presentaties voor een groot of klein publiek? Zou je eindelijk eens een presentatie willen geven waarbij niet alleen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Hoe presenteer je online? Praktisch. Zonder gedoe. Author: Toon Verlinden Hans Van de Water Paperback 2020 124 Een videomeeting op het werk, een digitaal congres of een online les? Een pandemie waardoor je je thesis of doctoraat voor de webcam[...] Prijs:€ 15,99 In winkelmandje