Mensen raken = klanten maken Hoe je sales- en marketingaanpak differentiëren in een wereld van digitalisatie en hyperpersonalisatie Author: Jochen Roef Jozefien De Feyter Carolien Boom Andere uitvoering 2020 200 Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een aankoopproces dat [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Adverteerder zkt. reclamebureau Daten in de reclamewereld Author: Chris Van Roey Martine Ballegeer Andere uitvoering 2012 196 De magische vonk tussen adverteerder en reclamebureau maakt het verschil in een alsmaar competitievere markt. Maar hoe selecteer je het voor jou[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Beyond brands Merken zien, trends lezen en weten waarnaartoe Author: Tom Van den Bergh Andere uitvoering 2020 200 Beyond Brands vertelt hoe merken ons leven makkelijker en mooier moeten, kunnen en zullen maken. Ervan overtuigd dat ze een dienst[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Holy Trinity Events Een radicaal nieuwe methode Author: Peter Decuypere Andere uitvoering 2016 240 Een event organiseren is vandaag niet zomaar een podium vullen met zoveel mogelijk goden. De toekomst toont zich veel meer in het ontwikkelen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Future of Department Stores Author: Erik Van Heuven Stefan Van Rompaey Andere uitvoering 2020 240 Hoe wint een warenhuis zijn aantrekkingskracht terug? Wat hebben retail en showbizz met elkaar gemeen? Waarom wordt food[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Future of Department Stores(en) Author: Erik Van Heuven Stefan Van Rompaey Andere uitvoering 2020 240 Hoe wint een warenhuis zijn aantrekkingskracht terug? Wat hebben retail en showbizz met elkaar gemeen? Waarom wordt food[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Healthusiasm(en) Making customers healthy & happy Author: Christophe Jauquet Andere uitvoering 2019 280 In een wereld waarin technologie onze behoeften meer en meer kan beantwoorden, zijn mensen bewuster bezig met gezond en gelukkig zijn.[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Optichannel Retail. Beyond the Digital Hysteria(en) Develop and Implement a Winning Strategy as a Retailer or Brand Manufacturer Author: Gino Van Ossel Andere uitvoering 2019 350 The digital revolution has made customers more demanding than ever. Speed, transparency and hyper-personalization are the new norm. More and[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje