To the point Presenteren, maar dan met inhoud Author: Edouard Gruwez Andere uitvoering 2014 280 Een presentatie staat of valt met de inhoud. Hoe overtuig ik mijn publiek? Hoe ben ik bondig en toch volledig? En wat als ik echt weinig tijd[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Disruptive selling Een nieuwe kijk op CRM, sales, marketing en customer service Author: Patrick Maes Andere uitvoering 2016 256 De tijd van de klassieke salesforce is voorbij. Klanten leven mobiel en online en willen op maat benaderd worden. Steeds meer bedrijven matchen[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Mensen raken = klanten maken Differentieer je salesaanpak met het RIO-model Author: Jochen Roef Jozefien De Feyter Andere uitvoering 2020 200 Verkopen in 2020 verschilt fundamenteel van traditionele commercialiteit op drie vlakken: het verkoopmedium, de kwaliteit van de[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
Holy Trinity Events Een radicaal nieuwe methode Author: Peter Decuypere Andere uitvoering 2016 240 Een event organiseren is vandaag niet zomaar een podium vullen met zoveel mogelijk goden. De toekomst toont zich veel meer in het[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Beyond brands Merken zien, trends lezen en weten waarnaartoe Author: Tom Van den Bergh Andere uitvoering 2020 200 Het traditionele Lacoste vervangt haar krokodil door een variatie aan bedreigde diersoorten. Het iconische Louis Vuitton brengt samen[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
Happy Profit Ga voor winst en wees er trots op Author: Herman Toch Andere uitvoering 2014 270 Happy Profit wil de negatieve spanning rond winst en groei wegnemen en ziet de uitdagingen van de wereld als een enorme opportuniteit voor[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Adverteerder zkt. reclamebureau Daten in de reclamewereld Author: Chris Van Roey Martine Ballegeer Andere uitvoering 2012 196 De magische vonk tussen adverteerder en reclamebureau maakt het verschil in een alsmaar competitievere markt. Maar hoe selecteer je het voor[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Influencers Wie zijn ze? Waar vind je hen? En hoe ontsteken ze de vlam? Author: Carole Lamarque Andere uitvoering 2017 200 Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The book 2018(en) Author: Creative Belgium Andere uitvoering 2018 236 Creative Belgium reikt jaarlijks awards uit voor de innovatiefste en opvallendste campagnes van onze reclamebureaus. [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Spirit of the Valley Extreme inspiratie uit het nieuwe wilde Westen Author: Peter Hinssen Steven Van Belleghem Harry Demey Andere uitvoering 2015 192 Waarom is de Valley net zo anders? Hoe is het gebied zo belangrijk kunnen worden? Wat voor vernieuwingen houdt het nog in petto? Maar[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The network always wins Hoe overleven in een onzeker tijdperk Author: Peter Hinssen Andere uitvoering 2015 232 Dit is een boek over snelheid, consumenten en organisaties. Een survivalgids voor wie de toekomst in handen wil nemen. In het huidige digitale[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De Conversation Company Gebruik de feedback van je klanten nu ook écht Author: Steven Van Belleghem Andere uitvoering 2012 252 Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet.[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De conversation manager, editie 2013 - Nederlandse versie Het einde van de traditionele adverteerder Author: Steven Van Belleghem Andere uitvoering 2013 240 De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Marketing De nieuwe principes Author: Steven Van Belleghem Andere uitvoering 2014 324 Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele[...] Prijs:€ 49,99 In winkelmandje
Creative club of Belgium. The book 2015(en) The best of Belgium's creative works in advertising, design and digital communication... Author: Creative Belgium Andere uitvoering 2015 228 De Belgische reclamewereld is levendiger en creatiever dan ooit. Om dat te vieren, reikt Creative Club of Belgium elk jaar awards uit voor[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Creative Belgium. The book 2016(en) Author: Creative Belgium Andere uitvoering 2016 252 De meest spraakmakende campagnes van 2016 Even the greatest artist needs paint to paint. So do Belgian brands. Great brands need great[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Future of Department Stores Author: Erik Van Heuven Stefan Van Rompaey Andere uitvoering 2020 240 Namen als Selfridges, Le Printemps, Harrods, La Rinascente of De Bijenkorf spreken met hun rijzige gebouwen vol licht tot de verbeelding als[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
Creative belgium awards. The book 2017(en) Author: Creative Belgium Andere uitvoering 2017 238 Great ad ideas are all around us. Hidden in plain sight. Waiting to be dug up, to be polished. To shine in clear-cut design, in gripping film or[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Influencers(en) Who are they? Where can you find them? How to they light the fire? Author: Carole Lamarque Andere uitvoering 2018 200 Influencer marketing is trending. Marketing plans based on mouth-to-mouth advertising generate twice as many sales results. But not all of the[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Disruptive selling - English version(en) A new approach to sales, marketing and customer service Author: Patrick Maes Andere uitvoering 2016 220 Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Optichannel Retail. Beyond the Digital Hysteria(en) Develop and Implement a Winning Strategy as a Retailer or Brand Manufacturer Author: Gino Van Ossel Andere uitvoering 2019 326 The digital revolution has made customers more demanding than ever. Speed, transparency and hyper-personalization are the new norm. More and[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The book 2019(en) Author: Creative Belgium Andere uitvoering 2019 256 Creative Belgium reikt voor de 36ste keer awards uit voor de beste campagnes rond advertising, design en digitale communicatie. Dit boek[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Marketing Bible for a Digital World(en) Author: Bert Van Wassenhove Andere uitvoering 2019 200 Door de digitalisering wordt ook de wereld van marketing op zijn kop gezet en dat heeft impact op de volledige marketingaanpak. De manier[...] Prijs:€ 49,99 In winkelmandje