Mensen raken = klanten maken Hoe je sales- en marketingaanpak differentiëren in een wereld van digitalisatie en hyperpersonalisatie Author: Jochen Roef Jozefien De Feyter Carolien Boom Andere uitvoering 2020 200 Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een aankoopproces dat[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Holy Trinity Events Een radicaal nieuwe methode Author: Peter Decuypere Andere uitvoering 2016 240 Een event organiseren is vandaag niet zomaar een podium vullen met zoveel mogelijk goden. De toekomst toont zich veel meer in het ontwikkelen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Healthusiasm(en) Making customers healthy & happy Author: Christophe Jauquet Andere uitvoering 2019 280 In een wereld waarin technologie onze behoeften meer en meer kan beantwoorden, zijn mensen bewuster bezig met gezond en gelukkig zijn.[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Optichannel Retail. Beyond the Digital Hysteria(en) Develop and Implement a Winning Strategy as a Retailer or Brand Manufacturer Author: Gino Van Ossel Andere uitvoering 2019 350 The digital revolution has made customers more demanding than ever. Speed, transparency and hyper-personalization are the new norm. More and[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje