Mediawijs online Jongeren en sociale media Author: Michel Walrave Joris Van Ouytsel Paperback 2014 240 Waarom klikt het zo tussen jongeren en sociale media? Welke kansen bieden sociale media hen en met welke risico's krijgen ze te maken? Wat[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
101 schrijftips die je moest missen op school Voor meer aandacht, meer respons én meer speeltijd Author: Mark Van Bogaert Paperback 2022 184 Begin een zin nooit met 'En'! Vergeet in een opsomming de puntkomma's niet! Schrijf niet twee keer 'ook' in één[...] Prijs:€ 22,50 In winkelmandje
Media en mentaliteit Author: Bart Pattyn Paperback 2014 288 Wat is groepsmentaliteit eigenlijk? Hoe beïnvloeden groepsemoties het communicatieproces? Gesprekken over de kwaliteit van de media breken we[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
TOPgeMERKt Een grootse klantenbeleving creëren in zeven stappen Author: Katlijn Voordeckers Paperback 2021 224 Voor kleinere merken klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is een sterke merkbeleving ook voor[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Webhelden Start een succesvolle webshop in 10 stappen Author: Suzan Eikelenstam Paperback 2016 182 Het commerciële landschap in België is de laatste jaren grondig hertekend onder invloed van alles wat digitaal is. Jong en oud kopen vandaag net[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
How To Story Storytelling voor journalisten Author: Tim Verheyden Tom Rumes Andries Fluit Paperback 2014 200 Verhalen vertellen is moeilijk. Vreselijk moeilijk. Toch heeft iedereen een verhaal dat, eens je de nodige tips en tricks op zak hebt, in beeld[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
De strategische businessmarketeer Vertaalt verhalen naar kansen en ziet mogelijkheden tot verkoop Author: Frank Faassen Paperback 2023 260 De businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties. Dat doet hij door te[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Le Conversation Manager(fr) La force du consommateur contemporain. La fin du publicitaire traditionnel Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 224 Cet ouvrage apporte la solution à ce défi : un processus de changement qui va transformer le publicitaire en Conversation Manager. Ce dernier[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Een digitaal marketingplan in 100 dagen Author: Bert Van Wassenhove Paperback 2016 272 De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex. Hoog tijd voor duidelijkheid dus! Het '100 dagen'- stappenplan toont[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Even uw aandacht Presenteren is goed voorbereid improviseren Author: Marc Mombaerts Tania Van Den Bergh Paperback 2015 192 It usually takes more than three weeks to prepare a good impromptu speech' (Mark Twain) Presenteren is goed voorbereid improviseren. Gekke[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Heldenmerk Author: Guillaume Van der Stighelen Paperback 2015 170 Reclamemensen en marketeers krijgen niet om het even wat verkocht, en ze zijn niet de enigen die een merkimago bepalen. Hoe efficiënte[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Marketing voor de mad men van morgen Sterke merken in een wereld van algoritmes Author: Wim Vermeulen Paperback 2018 178 Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The floor is yours - herziene editie Leren presenteren van brainstorm tot applaus Author: Hans Van de Water Toon Verlinden Paperback 2018 230 Geef jij regelmatig presentaties voor een groot of klein publiek? Zou je eindelijk eens een presentatie willen geven waarbij niet alleen[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Zie je wat ik bedoel Presenteren is vertellen met beelden Author: Marc Mombaerts Paperback 2019 144 Geef je niet graag presentaties? Heb je plankenkoorts? Krijg je je publiek niet mee, of weet je gewoon niet waar je moet beginnen? Geen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
People always talk about reputations Merkreputatie in drie stappen Author: Frederik Picard Paperback 2020 143 Succesvolle merken slagen erin om mensen écht aan zich te binden, terwijl andere merken moeten zwoegen om overeind te blijven. Een merk[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Hoe presenteer je online? Praktisch. Zonder gedoe. Author: Toon Verlinden Hans Van de Water Paperback 2020 124 Een videomeeting op het werk, een digitaal congres of een online les? Een pandemie waardoor je je thesis of doctoraat voor de webcam[...] Prijs:€ 14,99 In winkelmandje
Effectief communiceren en samenwerken Author: Frederik Anseel Paperback 2021 196 Binnen het hoger onderwijs staat het ontwikkelen van communicatie- en sociale vaardigheden steeds meer centraal. Dit handboek biedt studenten[...] Prijs:€ 22,50 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 288 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Be the story Transmedia storytelling voor contentmakers Author: Tom Rumes Piet Sonck Paperback 2021 200 Met welke apps en tools giet je verhalen in een straffe vorm? Hoe maak je een grondplan voor een transmediaal verhaal? Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Omnichannel in retail Het antwoord op e-commerce Author: Gino Van Ossel Paperback 2014 320 Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Grow the core Laat je merk groeien vanuit de kern Author: David Taylor Paperback 2013 191 In tijden van crisis zijn bedrijven koortsachtig op zoek naar manieren om te blijven groeien. Het cliché wil dat je dit het beste doet door[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
The Spirit of the Valley Extreme inspiratie uit het nieuwe wilde Westen Author: Peter Hinssen Steven Van Belleghem Harry Demey Paperback 2015 192 Waarom is de Valley net zo anders? Hoe is het gebied zo belangrijk kunnen worden? Wat voor vernieuwingen houdt het nog in petto? Maar[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Essentials - Communicatie Author: Karlien Vanderheyden Veronique Warmoes Paperback 2012 148 Goed communiceren is niet zo gemakkelijk als je zou denken. Je moet niet alleen weten wat je wilt communiceren, maar ook hoe je dat wilt[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
De Conversation Company Gebruik de feedback van je klanten nu ook écht Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 252 Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje