The future of shopping Waar iedereen retailer is Author: Jorg Snoeck Pauline Neerman Hardback 2017 274 Hoe winkelen mensen in de toekomst? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in de winkelstraten om[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Le futur du shopping(fr) Nous serons bientôt tous des détaillants Author: Jorg Snoeck Pauline Neerman Hardback 2018 302 Comment le consommateur fera-t-il ses achats à l'avenir ?Pourquoi le nombre de faillites et de vitrines vides dans les rues[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Communiceren in het new normal 10 kritische succesfactoren na een crisis Author: Noël Slangen Jan Withofs Hardback 2011 184 Terwijl de nachtmerrie van de financiële crisis stilaan over de horizon wegebt, ontwaakt het bedrijfsleven in een grondig hervormde wereld. De[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Customers the day after tomorrow Hoe trek je klanten aan in een wereld van AI, bots en automatisering Author: Steven Van Belleghem Hardback 2017 264 We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Customers the day after tomorrow - English version(en) How to attract customers in a world of AI, bots and automation Author: Steven Van Belleghem Hardback 2017 264 We are now entering the third phase of digitalization: the phase of far-reaching automation and artificial intelligence. This shift will[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The future of shopping(en) Author: Jorg Snoeck Pauline Neerman Hardback 2018 240 How will people shop in the future?Why are there so many bankruptcies in the retail sector and so many empty shops in our high[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje