DriediMERKsioneel

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
200
Afmetingen: 
240x170
Verschijningsdatum: 
21/10/2025
EAN: 
9789020982763
Nur-code: 
Management algemeen
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

DriediMERKsioneel

Je merkstrategie vlotter laten lopen met AI als succesfactor

    Hoe houd je je merk wendbaar en innovatief?
    Kan AI je merkstrategie authentieker maken?
    Hoe krijg je je team mee in je verhaal?

    Kmo's, familiebedrijven en eigenaar-ondernemers bruisen van ambitie, maar verliezen zich vaak in de dagelijkse drukte. Zonder scherpe merkpositionering vervaagt hun impact en ervaren hun klanten vaak geen optimale klantbeleving. AI kan daarbij een onmisbare partner zijn, als je weet hoe het strategisch te gebruiken.

    DriediMERKsioneel leert je focussen op wat telt, vanuit je eigen expertise, ervaring én AI: je merkstrategie versterken, je team en klanten meekrijgen, en inspelen op trends en evoluties. Verwacht heldere stappen, haalbare prompts, cocreatie met medewerkers en klanten, en aandacht voor AI-policy, privacy en ethiek. Geen theoretisch boek over AI-tools, maar een praktisch hulpmiddel dat aansluit bij de realiteit van jouw bedrijf.

     

    'DriediMERKsioneel zit boordevol inzichten om AI te gebruiken voor de versterking van je merk, zonder jouw rol als ondernemer over het hoofd te zien! Katlijn integreert erg goede linken tussen causation- en effectuation-denken, ondernemende alertheid en soft skills om zeer strategisch te werken met AI voor je business.'
    - Pieter Vandekerkhof | professor Ondernemerschap UHasselt

    'Dit is geen boek voor op je nachtkastje, maar een praktische handleiding voor ondernemers die hun merk strategisch willen versterken. Bomvol tips over AI en merkstrategie, meteen toepasbaar voor kmo's. Het voelt als een persoonlijke assistent die je hands-on begeleidt met een ROI die je nergens anders krijgt.'
    - Els Stappers | bestuurder TM Technics

    'DriediMERKsioneel is een praktische gids waarmee ik onmiddellijk aan de slag kon. Eén prompt volstond om in een strategische flow van ideeën te belanden. Wat dit boek uniek maakt? Katlijn laat eigenaar-ondernemers zien hoe doordachte prompts je helpen om je merkstrategie concreet waar te maken in de praktijk.'
    - Petra Rubens | bestuurder The Water Purifier

    Boeken van dezelfde auteur(s)

    Subtitle: 
    Een grootse klantenbeleving creëren in zeven stappen
    Prijs:29,99
    Subtitle: 
    Je mond-tot-mondreclame vermenigvuldigen in drie stappen
    Prijs:29,99
    Prijs:29,99

    Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

    Beschikbaarheid:

    Binnenkort leverbaar

    E-book ean

    Events Campus Business

    06/10/2025
    België

    Campus Business biedt alle expertise die je nodig hebt om jouw organisatie naar een hoger niveau te tillen. Voor grote of kleine ondernemingen, voor lezers met veel of weinig tijd, op zoek naar inspiratie of een concreet stappenplan: elk boek helpt je om effectieve beslissingen te nemen en...