Meaningful marketing

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
120
Afmetingen: 
250x180
Verschijningsdatum: 
27/11/2018
EAN: 
9789401456005
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

Meaningful marketing

Het antwoord op het schisma tussen merk en consument
  • Hoe bouw je een duurzame, betekenisvolle marketingaanpak op?

74% van de merken mag zomaar verdwijnen, zonder dat de consument dat erg zou vinden. Reclamespots worden massaal doorgespoeld en meer dan 20% van ons heeft een adblocker om aan banners te ontsnappen. De perceptie van reclame gaat er jaar na jaar op achteruit. Tussen merken en consumenten kunnen we dus gerust spreken van een vertrouwensbreuk.

Is het dan game over voor merken? Gelukkig niet. Op voorwaarde dat ze zich op een andere manier gedragen en consumenten meerwaarde bieden. Meaningful marketing is de enige manier om het vertrouwen te herstellen. Consumenten niet louter vragen om te kopen, maar hen ook iets bieden en zo een langetermijnrelatie opbouwen.

Dit boek gaat dieper in op de evolutie die tot een grote kloof tussen merken en consumenten geleid heeft en hoe meaningful marketing die kan verkleinen en zelfs doen verdwijnen. Via vele voorbeelden maakt het deze filosofie en de verschillende technieken erachter tastbaar zodat je meteen zelf aan de slag kunt.

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
Van marketeer tot uitgever
Prijs:€ 29,99
Subtitle: 
Handboek voor de professional
Prijs:€ 34,99
Prijs:€ 29,99

Beschikbaarheid:

Leverbaar