When digital becomes human

Product details

NULL

Afwerking: 
Andere uitvoering
Aantal pagina's: 
224
Afmetingen: 
250x180
Verschijningsdatum: 
14/10/2014
EAN: 
9789082033762
Nur-code: 
Management algemeen
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
12

When digital becomes human

Klantenrelaties in transformatie
  • Marketingbook of the Year! Bedrijven die het verschil weten te maken met een human touch' veroveren het hart van hun klant

De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het strategische van het menselijke contact vaak wordt onderschat. Ik hoop dat bedrijven na het lezen van dit verhaal zullen nadenken over elk onderdeel van de klantenrelatie om zich meer in de richting van When Digital Becomes Human te bewegen. De ideale klantenrelatie kan echter nooit bereikt worden. Deze evolueert elke dag. Dit boek is geschreven om bedrijfsleiders te helpen bij het opmaken van hun langetermijnstrategie. Ik heb het eveneens geschreven voor iedereen met een persoonlijke interesse in de toekomst van klantenrelaties. Stel jezelf bij het lezen de vraag: wat betekent dit voor mij als persoon'

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
How to attract customers in a world of AI, bots and automation
Prijs:€ 29,99
Subtitle: 
Hoe trek je klanten aan in een wereld van AI, bots en automatisering
Prijs:€ 29,99
Subtitle: 
Gebruik de feedback van je klanten nu ook écht
Prijs:€ 29,99
Subtitle: 
Extreme inspiratie uit het nieuwe wilde Westen
Prijs:€ 29,99
Subtitle: 
De nieuwe principes
Prijs:€ 49,99
Subtitle: 
Het einde van de traditionele adverteerder
Prijs:€ 29,99

Pagina's

Prijs:€ 29,99

Beschikbaarheid:

Leverbaar

E-book ean