Werken aan merken

Product details

NULL

Afwerking: 
Andere uitvoering
Aantal pagina's: 
192
Afmetingen: 
250x180
Verschijningsdatum: 
21/02/2017
EAN: 
9789401440950
Nur-code: 
Personeel en Organisatie
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

Werken aan merken

Waarom iedereen wil werken voor Google, Tesla en Facebook en de Europese Commissie
  • Het eerste Nederlandstalige basiswerk over employer branding

Wat is employer branding? En waarom speelt een sterk werkgeversmerk een steeds belangrijkere rol? Waarom is employer branding een hot topic in bestuurskamers? Zijn de meest aantrekkelijke werkgevers ook de beste? Of ligt het imago van werkgevers ver van hun ware identiteit? Werken aan merken biedt de meest volledige gids in de manier waarop bedrijven met hun identiteit en hun imago kunnen omgaan. Jan Denys baseert zich op zestien jaar onderzoek en leert je onder meer waar kandidaten op letten als ze voor een werkgever solliciteren, welke bedrijven scoren op de arbeidsmarkt en of mannen voor andere bedrijven kiezen dan vrouwen. Dit boek bevat heldere analyses en tips, en sloopt waar nodig de heilige huisjes. Een praktische handleiding en cruciale inzichten geven aan hoe je zelf een sterk werkgeversmerk uitbouwt en behoudt, los van de waan van de dag. Zo vormt Werken aan merken het eerste standaardwerk over employer branding in ons taalgebied.

Prijs:€ 29,99

Beschikbaarheid:

Leverbaar

iBookstore