De strijd om talent

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
199
Afmetingen: 
245x175
Verschijningsdatum: 
27/09/2021
EAN: 
9789401477536
Nur-code: 
Personeel en Organisatie
Uitgever: 
Academia Press
Druk: 
3

De strijd om talent

Employer branding in theorie en praktijk

    Employer branding is een krachtig wapen in de war for talent. Wil je het juiste talent aantrekken voor je organisatie? Dan heb je nood aan gefundeerde inzichten over hoe je jezelf als werkgever aantrekkelijk kan maken én kan onderscheiden van de rest. In de praktijk nemen organisaties hierover vaak beslissingen uit de losse pols en op basis van intuïtie. Nochtans reikt het wetenschappelijk onderzoek over employer branding heel wat bruikbare tips aan. De auteurs overbruggen met dit boek de kloof tussen onderzoek en praktijk, en vullen hun evidencebased aanpak aan met inspirerende voorbeelden en best practices uit het werkveld.

    In deze tweede, volledig geactualiseerde editie werden de meest recente wetenschappelijke inzichten en praktijkvoorbeelden geïntegreerd.

    Boeken van dezelfde auteur(s)

    Subtitle: 
    Juist selecteren in theorie en praktijk
    Prijs:29,99
    Prijs:24,99

    Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

    Beschikbaarheid:

    Leverbaar (binnen 1-2 werkdagen in huis)