Brand change Nieuwe inzichten over merkverandering in tijden van disruptie Author: Thierry Cattoir Hardback 2020 200 Wie de wereld wil veroveren met een nieuw product of nieuw bedrijf, heeft een inspirerend merk nodig. Maar hoe weet je zeker dat je voor[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
The Future of Department Stores Author: Erik Van Heuven Stefan Van Rompaey Andere uitvoering 2020 240 Namen als Selfridges, Le Printemps, Harrods, La Rinascente of De Bijenkorf spreken met hun rijzige gebouwen vol licht tot de verbeelding als[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
Beyond brands Merken zien, trends lezen en weten waarnaartoe Author: Tom Van den Bergh Andere uitvoering 2020 200 Het traditionele Lacoste vervangt haar krokodil door een variatie aan bedreigde diersoorten. Het iconische Louis Vuitton brengt samen[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
Mensen raken = klanten maken Differentieer je salesaanpak met het RIO-model Author: Jochen Roef Jozefien De Feyter Andere uitvoering 2020 200 Verkopen in 2020 verschilt fundamenteel van traditionele commercialiteit op drie vlakken: het verkoopmedium, de kwaliteit van de[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
Journalistiek in perspectief Een inleiding tot journalistieke theorie en onderzoek Author: Annelore Deprez Sarah Van Leuven Paperback 2020 144 Journalistiek in perspectief biedt een degelijk en samenvattend overzicht van basistheorieën, concepten en ontwikkelingen binnen[...] Prijs:€ 24,99 Reserveer nu
Media en ethiek 2019 Author: Dirk Verhofstadt Paperback 2019 344 Media-ethiek is een vorm van toegepaste ethiek waarbij de gebeurtenissen en probleemsituaties die zich voordoen in de media geanalyseerd en[...] Prijs:€ 22,50 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Healthusiasm(en) Making customers healthy & happy Author: Christophe Jauquet Paperback 2019 200 In een wereld waarin technologie onze behoeften meer en meer kan beantwoorden, zijn mensen bewuster bezig met gezond en gelukkig[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Marketing Bible for a Digital World(en) Author: Bert Van Wassenhove Andere uitvoering 2019 200 Door de digitalisering wordt ook de wereld van marketing op zijn kop gezet en dat heeft impact op de volledige marketingaanpak. De manier[...] Prijs:€ 49,99 In winkelmandje
De marketingbijbel voor een digitale wereld Author: Bert Van Wassenhove Paperback 2019 200 WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
The book 2019(en) Author: Creative Belgium Andere uitvoering 2019 256 Creative Belgium reikt voor de 36ste keer awards uit voor de beste campagnes rond advertising, design en digitale communicatie. Dit boek[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Schrijven met impact Bereik als onderzoeker, expert of adviseur lezers buiten je vakgebied Author: Ann De Ron Paperback 2019 160 Hebben je teksten en adviezen niet de impact die ze verdienen? Ben je bang dat lezers buiten je vakgebied je niet of verkeerd zullen[...] Prijs:€ 17,99 In winkelmandje
Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 256 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Optichannel Retail. Beyond the Digital Hysteria(en) Develop and Implement a Winning Strategy as a Retailer or Brand Manufacturer Author: Gino Van Ossel Andere uitvoering 2019 326 The digital revolution has made customers more demanding than ever. Speed, transparency and hyper-personalization are the new norm. More and[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Zie je wat ik bedoel Presenteren is vertellen met beelden Author: Marc Mombaerts Paperback 2019 144 Geef je niet graag presentaties? Heb je plankenkoorts? Krijg je je publiek niet mee, of weet je gewoon niet waar je moet beginnen? Geen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Meaningful marketing Het antwoord op het schisma tussen merk en consument Author: Bart Lombaerts Paperback 2018 120 74% van de merken mag zomaar verdwijnen, zonder dat de consument dat erg zou vinden. Reclamespots worden massaal doorgespoeld en meer dan 20%[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The future of shopping(en) Author: Jorg Snoeck Pauline Neerman Hardback 2018 240 How will people shop in the future?Why are there so many bankruptcies in the retail sector and so many empty shops in our high[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Marketing for the Mad (Wo)Men of Tomorrow(en) Strong brands in a world of algorithms Author: Wim Vermeulen Paperback 2018 200 Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Time to pop-up Van start tot succes in 50 cases Author: Dieter Veulemans Paperback 2018 168 Pop-ups zijn niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Ze bieden een innovatieve oplossing aan bestaande en toekomstige ondernemers en[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Unfair advantage Author: Carole Lamarque Paperback 2018 160 Zet je Concurrentie buitenspel door zelf voluit te gaan Als de wereld een dorp wordt, moet jouw bedrijf naast de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Retail. De digitale hysterie voorbij Ontwikkel en implementeer een winnende strategie als retailer of merkfabrikant Author: Gino Van Ossel Paperback 2018 326 De digitale revolutie heeft de klant veeleisender dan ooit gemaakt. Snelheid, transparantie en hyperpersonalisatie zijn de norm.[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Digital Marketing like a PRO(en) Prepare. Run. Optimize. Author: Clo Willaerts Paperback 2018 406 Digital marketing like a PRO is een makkelijk te volgen stappenplan om je marketing via alle digitale kanalen te optimaliseren.[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
The floor is yours - herziene editie Leren presenteren van brainstorm tot applaus Author: Hans Van de Water Toon Verlinden Paperback 2018 230 Geef jij regelmatig presentaties voor een groot of klein publiek? Zou je eindelijk eens een presentatie willen geven waarbij niet alleen[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Politicologie Politiek en beleid in sociaal perspectief - editie 2018 Author: Bart Van Bouchaute Marijke Pruyt Christophe Timbremont Paperback 2018 440 In dit handboek worden politiek en beleid benaderd vanuit een sociaal perspectief. Het boek is vooral gericht op professionals (in[...] Prijs:€ 32,50 In winkelmandje
Lezen en schrijven in de communicatiewetenschappen 2018 Author: Annelore Deprez Sofie Van Bauwel Roel Vande Winkel Paperback 2018 209 Lezen en schrijven in de communicatiewetenschappen is een inleidend handboek, gericht op bachelorstudenten die een eerste[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje