Colours sell(en) Author: Hilde Francq Hardback 2021 276 HOE BEÏNVLOEDEN KLEUR EN TRENDS ONS KOOPGEDRAG? KAN JOUW MERK PROFITEREN VAN EEN KLEURSTRATEGIE? HOE GA JE ZELF IN JE[...] Prijs:€ 65,00 Reserveer nu
TOPgeMERKt Een grootse klantbeleving creëren in zeven stappen Author: Katlijn Voordeckers Paperback 2021 224 Voor groeiende kleine merken of KMO's/MKB's klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is het net ook[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
Be the story Transmedia storytelling voor contentmakers Author: Tom Rumes Piet Sonck Paperback 2021 200 Verhalen vertellen zich vandaag langs verschillende kanalen tegelijk. Politieke verkiezingen bijvoorbeeld vinden plaats in het[...] Prijs:€ 25,99 Reserveer nu
Does Your Brand Care?(en) Building a Better World with the C A R E principles Author: Isabel Verstraete Paperback 2021 200 We leven in turbulente tijden. Wanneer we naar de toekomst kijken, is het duidelijk dat bedrijven verantwoordelijkheid zullen moeten nemen[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
Common food De verbindende kracht van de foodretail Author: Rachid Lamrabat Paperback 2021 96 Eten is genieten, samenkomen, experimenteren, jezelf uitdrukken. De tijd dat we enkel eten om te leven lijkt voorbij. De exotische keuken is[...] Prijs:€ 19,99 Reserveer nu
Act human Waarom succesvolle organisaties investeren in langdurige relaties Author: Karel Demeester Sarah Steenhaut Jan Callebaut Hardback 2021 190 'Marketing is de kunst van het manipuleren van de zwakheden van de mens.' [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Less contact more impact(en) Author: Jochen Roef Jozefien De Feyter Carolien Boom Hardback 2020 186 Customers today demand an extremely personalised buyer experience: they want expert guidance throughout a customised buying process. By[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
We love events (nieuwe editie) Een gedurfde kijk op marketing Author: Peter Decuypere Paperback 2020 382 Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het coronavirus compleet achterhaald nieuws is wanneer je dit leest. Maar bij de herdruk,[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Dit is content marketing Hoe met straffe content je business doen groeien Author: Bart Lombaerts Wouter Temmerman Koen Denolf Michel Libens Hardback 2020 278 Met interviews van internationale experts als Ann Handley, Robert Rose, Andrew Davis en Jesper Laursen. Met meer dan 200[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Hoe presenteer je online? Praktisch. Zonder gedoe. Author: Toon Verlinden Hans Van de Water Paperback 2020 124 Een videomeeting op het werk, een digitaal congres of een online les? Een pandemie waardoor je je thesis of doctoraat voor de webcam[...] Prijs:€ 14,99 In winkelmandje
Spreken met impact Overwin je spreekangst, hanteer je eigen spreekstijl, ga in verbinding met je publiek Author: Stefanie Van Moen Paperback 2020 160 Ben je bang dat jouw stem verloren gaat in de massa? Krijg je klamme handen alleen al van de gedachte om een speech te geven of een[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The offer you can't refuse Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service? Author: Steven Van Belleghem Hardback 2020 256 Wat als klanten meer verwachten dan alleen een goed product, uitstekende service en perfect werkende digitale interfaces? En wat als[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Offer You Can't Refuse(en) What if customers ask for more than an excellent service? Author: Steven Van Belleghem Paperback 2020 256 What if customers expect more than just a good product, excellent service and perfectly performing digital interfaces? And what if new[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Brand change Nieuwe inzichten over merkverandering in tijden van disruptie Author: Thierry Cattoir Hardback 2020 304 Je merk veranderen is vanzelfsprekend een grote beslissing. Die beslissing moet doordacht gemaakt en uitgevoerd worden. Merken moeten immers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
People always talk about reputations Merkreputatie in drie stappen Author: Frederik Picard Paperback 2020 143 Succesvolle merken slagen erin om mensen écht aan zich te binden, terwijl andere merken moeten zwoegen om overeind te blijven. Een merk[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Future of Department Stores Author: Erik Van Heuven Stefan Van Rompaey Andere uitvoering 2020 240 Hoe wint een warenhuis zijn aantrekkingskracht terug? Wat hebben retail en showbizz met elkaar gemeen? Waarom wordt[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Beyond brands Merken zien, trends lezen en weten waarnaartoe Author: Tom Van den Bergh Andere uitvoering 2020 200 Beyond Brands vertelt hoe merken ons leven makkelijker en mooier moeten, kunnen en zullen maken. Ervan overtuigd dat ze een dienst[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Future of Department Stores(en) Author: Erik Van Heuven Stefan Van Rompaey Andere uitvoering 2020 240 Hoe wint een warenhuis zijn aantrekkingskracht terug? Wat hebben retail en showbizz met elkaar gemeen? Waarom wordt[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Mensen raken = klanten maken Hoe je sales- en marketingaanpak differentiëren in een wereld van digitalisatie en hyperpersonalisatie Author: Jochen Roef Jozefien De Feyter Carolien Boom Andere uitvoering 2020 200 Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Journalistiek in maatschappelijk perspectief Een inleiding tot journalistieke theorie en onderzoek Author: Annelore Deprez Sarah Van Leuven Paperback 2020 144 Journalistiek in maatschappelijk perspectief is het eerste Nederlandstalige handboek dat het studiedomein van de[...] Prijs:€ 27,50 In winkelmandje
Healthusiasm(en) Making customers healthy & happy Author: Christophe Jauquet Andere uitvoering 2019 280 In een wereld waarin technologie onze behoeften meer en meer kan beantwoorden, zijn mensen bewuster bezig met gezond en gelukkig[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Marketing Bible for a Digital World(en) Author: Bert Van Wassenhove Hardback 2019 242 Door de digitalisering wordt ook de wereld van marketing op zijn kop gezet en dat heeft impact op de volledige marketingaanpak. De manier[...] Prijs:€ 49,99 In winkelmandje
De marketingbijbel voor een digitale wereld Author: Bert Van Wassenhove Hardback 2019 250 WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
The book 2019(en) Author: Creative Belgium Hardback 2019 256 Creative Belgium reikt voor de 36ste keer awards uit voor de beste campagnes rond advertising, design en digitale communicatie. Dit boek[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje