Le Conversation Manager(fr) La force du consommateur contemporain. La fin du publicitaire traditionnel Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 224 Cet ouvrage apporte la solution à ce défi : un processus de changement qui va transformer le publicitaire en Conversation Manager. Ce dernier[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De Belgische journalist in 2013 / Le journaliste Belge en 2013(nl, fr) Een zelfportret/ Un autoportrait Paperback 2015 57 Wie is die journalist die over u schrijft of die u aan de tand wilt voelen? Hoe gaat hij te werk? Hoe kijken ze zelf aan tegen hun rol en[...] Prijs:€ 14,00 In winkelmandje
The floor is yours(en) Because Life Is Too Short for Bad Presentations Author: Hans Van de Water Toon Verlinden Paperback 2018 224 Do you regularly give presentations?Are you unsure about timing?Worried you will send your public to sleep?Do[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Marketing for the Mad (Wo)Men of Tomorrow(en) Strong brands in a world of algorithms Author: Wim Vermeulen Paperback 2018 200 Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Digital Marketing like a PRO(en) Prepare. Run. Optimize. Author: Clo Willaerts Paperback 2018 406 Digital marketing like a PRO is een makkelijk te volgen stappenplan om je marketing via alle digitale kanalen te optimaliseren.[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Healthusiasm(en) Making customers healthy & happy Author: Christophe Jauquet Paperback 2019 200 In een wereld waarin technologie onze behoeften meer en meer kan beantwoorden, zijn mensen bewuster bezig met gezond en gelukkig[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje