Mozes in witte jas 10 geboden voor leiderschap in de zorg Author: Koen Deconinck Paperback 2017 205 Ondernemingen vandaag kunnen rekenen op slechts 1 constante: voortdurende verandering. De zorg- en welzijnssector vormt hierop geen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Van ingeblikt naar open zee Een novelle die dagelijkse leiderschapsdilemma's bespreekbaar maakt... Author: Han Looten Filip Grisar Andere uitvoering 2020 168 'Nadat hij zijn agenda had nagekeken, zijn documenten had opgeruimd en zijn laptop had opgeladen, verliet Nicolas het huis op[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Essentials - Veranderen Author: Herman Van den Broeck Dave Bouckenooghe Paperback 2016 172 Mensen hebben verandering nodig. En dat geldt evengoed voor de organisaties die ze om zich heen bouwen. Maar hoe breng je verandering op gang?[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Talentenkaartjes junior groot Formaat 148 x 210 Author: Luk Dewulf Peter Beschuyt Els Pronk Emma Thyssen Paperback 2018 60 Elk kind heeft een eigen unieke verzameling van talenten, soms zelfs zonder te beseffen welke dat net zijn. Hoe help je kinderen om die[...] Prijs:€ 21,50 In winkelmandje
Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 288 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Mensen raken = klanten maken Hoe je sales- en marketingaanpak differentiëren in een wereld van digitalisatie en hyperpersonalisatie Author: Jochen Roef Jozefien De Feyter Carolien Boom Andere uitvoering 2020 200 Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een aankoopproces dat[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
We love events (nieuwe editie) Een gedurfde kijk op marketing Author: Peter Decuypere Paperback 2020 382 Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het coronavirus compleet achterhaald nieuws is wanneer je dit leest. Maar bij de herdruk,[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
De talentenfluisteraar Haal het beste uit jezelf Author: Luk Dewulf Paperback 2021 111 Denk je soms dat je geen talent hebt? Zie je sterktes bij anderen, maar moeilijker bij jezelf? Op weg naar meer energie,[...] Prijs:€ 24,50 In winkelmandje
De collega's werken thuis Kies zelf waar, wanneer en hoe je werkt Author: Frank Van Massenhove Tom Auwers Paperback 2019 168 Medewerkers die regisseur zijn van hun leven zijn gelukkiger en presteren beter. Dat is de leidraad die Frank Van Massenhove en Tom Auwers[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Sociale media en journalistiek Author: Michaël Opgenhaffen Bart Van Belle Paperback 2020 224 Ook journalisten zijn in de ban van sociale media. Toch beperkt hun kennis zich vaak tot de basistechnieken. Tijd dus voor verandering.[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
De klantendriehoek - nieuwe editie Moeilijke klanten bestaan niet Author: Philip Van Kelst Paperback 2023 160 Klanten accepteren niet meer dat hun nood aan helderheid, juiste informatie, houvast, structuur, respect en contact genegeerd wordt. Daardoor[...] Prijs:€ 27,99 In winkelmandje
Servant-Leadership(en) Author: Roeland Broeckaert Paperback 2024 240 Een goede voetballer is niet automatisch de beste trainer. Waarom zou een gedreven professional dan automatisch een effectieve leidinggevende[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Over leven en ondernemen GLEE ME FEE WE Author: Luc Geuten Paperback 2025 240 In Over leven en ondernemen houdt Luc Geuten enkele levensvragen tegen het licht die velen van ons fascineren: Wat maakt een leven[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Ondernemen met een overprikkeld brein Grip op planning aandacht en resultaat Author: Marjolijn Wijnants Paperback 2026 200 Voor ondernemers met een neurodivers en vaak overprikkeld brein: dit boek toont hoe je lastige uitdagingen omzet in kracht.[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Marketing voor de mad men van morgen Sterke merken in een wereld van algoritmes Author: Wim Vermeulen Paperback 2018 178 Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig? Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
GRINTA - De logica van samen te werken aan samenwerking Groepsdynamica voor leiders met en zonder titel Author: Guy Meert Paperback 2026 160 Niet alleen de leider, maar ook het team draagt verantwoordelijkheid voor een gezond organisatieklimaat. Leiderschap is niet[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
De Bedrijfsburn-out Van gedoe en energieverlies naar herstel en duurzame resultaten Author: Patrick Nijhoff Paperback 2026 200 Verbindt strategie en mensen met een praktische, mensgerichte en toekomstgerichte aanpak. Inclusief organisatietest.[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
De klant centraal De klantenscan, uw sleutel tot succes Author: Geert Dehouck Hardback 2018 216 Elk bedrijf wil loyale klanten. Daarom balanceert het voortdurend tussen klantgerichtheid en rentabiliteit. Maar hoe win je dan extra nieuwe[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Six Batteries of Change Laad je bedrijf op voor verandering Author: Peter De Prins Kurt Verweire Geert Letens Hardback 2017 304 In tijden van disruptie is het cruciaal om verandering juist te managen. Maar de kans op mislukking blijft ontzettend hoog. Six[...] Prijs:€ 40,00 In winkelmandje
Disruptie@work Author: Fabiaan Van Vrekhem Paperback 2017 120 Disruptie is elke evolutie op het vlak van ondernemerschap die ertoe leidt dat een organisatie dreigt irrelevant te worden. Dit boek gidst[...] Prijs:€ 15,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Dreamers who do Werkboek van droom naar daad Author: Hilde Helsen Paperback 2018 160 Hoe krijg je een helder zicht op de droom die in je leeft?Wat staat nog in de weg om die droom te ontvouwen en hoe effen je[...] Prijs:€ 34,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
De kwestie verwarde personen Naar een andere benadering voor onbegrepen gedrag Author: Bauke Koekkoek Paperback 2019 176 Sinds een paar jaar wemelt het van 'verwarde personen' in Nederland - zo stelt de krant. Burgers en beleidsmakers raken steeds meer in[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Brand change Nieuwe inzichten over merkverandering in tijden van disruptie Author: Thierry Cattoir Hardback 2020 304 Je merk veranderen is vanzelfsprekend een grote beslissing. Die beslissing moet doordacht gemaakt en uitgevoerd worden. Merken moeten immers[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Medewerkers aan zet Bouwen aan de fundamenten van een ideale werkplek Author: Ann De Wit Marianne Van Erck Dirk Wouters Paperback 2023 176 Medewerkers aan zet onthult hoe je als bedrijf buitengewone medewerkerstevredenheid kunt bereiken. Bij voorkeur voorziet de directie[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje