Marketing for the Mad (Wo)Men of Tomorrow

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
168
Afmetingen: 
240x170
Verschijningsdatum: 
30/10/2018
EAN: 
9789401454117
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
3

Marketing for the Mad (Wo)Men of Tomorrow(en)

Strong brands in a world of algorithms
  • Kraak de code van marketing in het post-digitale tijdperk

Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?
Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig?
Wat kan het TapForward-model voor jouw merk betekenen?

Marketing in de digitale wereld van vandaag heeft marketeers voor een forse uitdaging gezet. Door de steeds groeiende berg aan data, de invasie van algoritmes en een consument die liever ontsnapt aan reclame, verliezen reclamecampagnes steeds meer hun effect.

Maar de oorzaak ligt vooral bij onszelf als marketeer. In plaats van de sector proberen te heruitvinden, moeten we onze aanpak aanpassen aan de veranderingen in de digitale wereld. Het TapForward-communicatiemodel is daarbij een stap in de juiste richting: mensen die zich actief achter het merk scharen en dat ook zo uiten op de sociale media, levert sterk resultaat op.

Aan de hand van veertig succescampagnes, bouwt dit boek een nieuw model uit dat de uitdagingen van reclame in de 21ste eeuw aanpakt. Zo krijgt innovatieve marketing van morgen de nodige roots om merken sterker te maken en de verkoopcijfers de hoogte in te jagen.

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
Marketing in times of a climate crisis
Prijs:34,99
Subtitle: 
Sterke merken in een wereld van algoritmes
Prijs:29,99
Prijs:29,99

Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

Beschikbaarheid:

Uitverkocht