Marketing

Product details

NULL

Afwerking: 
Andere uitvoering
Aantal pagina's: 
324
Afmetingen: 
250x180
Verschijningsdatum: 
01/04/2014
EAN: 
9789082033724
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
7

Marketing

De nieuwe principes
  • Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing

Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam succes voor je merk, bedrijf of organisatie. Het resultaat is een helder en toegankelijk basiswerk dat een theoretisch kader combineert met praktische voorbeelden. Marketing. De nieuwe principes is onmisbaar voor studenten marketing en communicatie. Dit handboek is een combinatie van zijn twee vorige boeken 'De conversation manager' en 'De conversation company'.

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
How to attract customers in a world of AI, bots and automation
Prijs:€ 29,99
Subtitle: 
Hoe trek je klanten aan in een wereld van AI, bots en automatisering
Prijs:€ 29,99
Subtitle: 
Gebruik de feedback van je klanten nu ook écht
Prijs:€ 29,99
Subtitle: 
Extreme inspiratie uit het nieuwe wilde Westen
Prijs:€ 29,99
Subtitle: 
Het einde van de traditionele adverteerder
Prijs:€ 29,99
Subtitle: 
La force du consommateur contemporain. La fin du publicitaire traditionnel
Prijs:€ 29,99

Pagina's

Prijs:€ 49,99

Beschikbaarheid:

Leverbaar

E-book ean