Managers the day after tomorrow

Product details

NULL

Afwerking: 
Andere uitvoering
Aantal pagina's: 
157
Afmetingen: 
250x180
Verschijningsdatum: 
25/05/2018
EAN: 
9789082542288
Nur-code: 
Management algemeen
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

Managers the day after tomorrow

Connect to many. Engage individuals.
  • Visionaire en realistische blik op het managen van morgen

WAT DRIJFT DE NIEUWE CONSUMENT?
WAAROM ZIJN DATA HET NIEUWE GOUD EN ARTIFICIËLE INTELLIGENTIE EEN ZEGEN?
HOE KUN JE EEN ORGANISATIE OPNIEUW ONTWERPEN OM DUURZAAM RELEVANT TE BLIJVEN?

Technologie blijft de wereld continu transformeren. Om te blijven evolueren, moet je je als manager laten inspireren door de wereld. Je moet signalen durven lezen, je volledig richten op de behoeften van de klant, focussen op mogelijkheden en blijven experimenteren. Bovenal moet je je verbinden met een zo groot mogelijk publiek en tegelijkertijd het individu aanspreken, wil je de toekomst overleven.

Managers the day after tomorrow legt de vectoren bloot die deze veranderde wereld aansturen. De combinatie van inzichten uit onder andere de sociologie, evolutietheorie en psychologie leidt je voorbij alle hypes naar een nieuwe managementstijl. Dit boek is een houvast voor managers bij het einde van voorspelbaarheid.

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
Connect to many, engage individuals
Prijs:€ 29,99
Prijs:€ 29,99

Beschikbaarheid:

Leverbaar

E-book ean