
The future of shopping
Product details
NULL
The future of shopping
Hoe winkelen mensen in de toekomst?
Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen
en grijpt de leegstand in de winkelstraten om zich heen?
Wat kunnen merken en handelaars doen om te overleven?
Traditionele retail is dood. Economische, demografische en vooral technologische ontwikkelingen hebben haar overbodig gemaakt. De statische winkel heeft plaats gemaakt voor een verscheidenheid aan vormen. Door de digitalisering is de wereld vandaagéén grote marktplaats geworden.
In die revolutie is een nieuwe consument opgestaan, die tegelijkertijd ook producent en retailer is. Vandaag bepaalt de shopper hoe het merk er zal uitzien en hoe het aangeboden zal worden. In een wereld van verandering moet alles heruitgevonden worden.
De winnaar #mgtboek2018 is bekend! Gefeliciteerd Jorg Snoeck en Pauline Neerman - ‘The future of shopping’ is Managementboek van het Jaar 2018 pic.twitter.com/njUN3S94QA
— Managementboek.nl (@Mgtboeknl) 19 april 2018
Boeken van dezelfde auteur(s)
Prijs: | € 29,99 |
Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)