Disruptive selling

Product details

NULL

Afwerking: 
Andere uitvoering
Aantal pagina's: 
256
Afmetingen: 
250x180
Verschijningsdatum: 
18/05/2016
EAN: 
9789401429276
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
2

Disruptive selling

Een nieuwe kijk op CRM, sales, marketing en customer service
  • Slimme verkopers gaan voor een aanpak op maat

De tijd van de klassieke salesforce is voorbij. Klanten leven mobiel en online en willen op maat benaderd worden. Steeds meer bedrijven matchen op een disruptieve manier vraag en aanbod. Traditionele verkoop, met salesteams en salesmanagers, wordt de uitzondering. Daarom moeten de taken van sales, marketing en customer service hertekend worden. Marketing automation en moderne CRM-tools zijn daarbij noodzakelijk om te kunnen overleven. Disruptive Selling helpt bedrijven bij de transformatie naar het nieuwe tijdperk van sales en customer centricity. Dit is een boek voor directieteams, managers en ondernemers. U heeft een wit blad nodig: een nieuwe start om mee te zijn met de salesrealiteit van vandaag. U bent het de klant en uzelf verschuldigd. There is no excuse for being boring.

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
A new approach to sales, marketing and customer service
Prijs:€ 29,99
Prijs:€ 29,99

Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.

  Gratis verzending vanaf € 20 (Benelux)
  Binnen 1-2 werkdagen in huis

Beschikbaarheid:

Tijdelijk uit voorraad