Contact Center Management

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
310
Afmetingen: 
240x170
Verschijningsdatum: 
27/11/2018
EAN: 
9789401454100
Nur-code: 
Management algemeen
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

Contact Center Management(en)

From Complaint Center to Value Center
  • Call centers, niet langer het lelijke eendje van het bedrijf

Hoe creëren contact centers waarde voor zowel bedrijf als klant? Betekenen sociale media het einde van het contact center? Hoe maken we komaf met het negatieve imago?

In België werken zo'n 100.000 mensen in een contact center. Daarmee is het belang ervan voor sales, marketing of customer service niet te negeren. Toch wil het hardnekkige cliché nog steeds dat klanten helemaal niet houden van die onpersoonlijke contact centers. Maar kloppen de stereotypes wel?

Contact Center Management gaat de strijd aan met de Calimero-reflex van de sector. Weg van holle theorie of politiek correcte slogans toont het boek hoe je met een contact center écht waarde creëert, zowel voor je klant als voor je bedrijf.

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
Van klachtendienst tot value center
Prijs:€ 24,99
Prijs:€ 29,99

Beschikbaarheid:

Leverbaar