Boeie!

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
208
Afmetingen: 
245x175
Verschijningsdatum: 
26/10/2021
EAN: 
9789401477901
Nur-code: 
Bedrijfskunde algemeen
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

Boeie!

Met verhalen binnenkomen bij beleidsmakers
  • Wat bedrijven kunnen leren van Spielberg, Aristoteles en Sting

Hoe kun je je impact vergroten?
Wat kunnen bedrijven leren van Spielberg, Aristoteles en Sting?
Wat kun je gebruiken uit de wereld van de fictie?

Voor ondernemingen en andere organisaties is het niets minder dan de heilige graal: de kennis om een positief en resonerend verhaal te vertellen. Een verhaal dat de harten en hoofden van hun stakeholders aanspreekt en hen tot affirmatieve actie beweegt.

Boeie! is een gids voor belangenbehartigers op zoek naar impact. Je leert hoe je de kracht van verhalen kunt aanboren en de principes ervan kunt toepassen. Je krijgt inzicht in de verborgen werking van een goed verhaal door middel van concrete voorbeelden uit films, televisieseries, romans, stripverhalen en fotografie, maar ook rechtstreeks uit de realiteit van de bedrijfswereld. Een brede waaier van recente en bekende gevalstudies, waaronder de covidcrisis, komt daarbij aan bod. Dit boek toont eveneens hoe je je eigen verhaal kunt vormgeven en gebruiken in lobbycampagnes en analyseert bovendien de mogelijkheid voor bedrijven om zich als een personage te karakteriseren.

Boeken van dezelfde auteur(s)

Subtitle: 
Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen
Prijs:29,99
Prijs:29,99

Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

Beschikbaarheid:

Leverbaar (binnen 1-2 werkdagen in huis)

E-book ean

iBookstore