Weet jij al wat je gaat lezen deze zomer?

Weet jij al wat je gaat lezen deze zomer?

12/06/2019

Bijna zomer. Eindelijk vakantie. Eindelijk tijd om die eindeloze leeslijst wat in te korten. Maar welk boek pik je er nu uit voor op het vliegtuig? Volg je de leestip van je collega voor langs het zwembad? Of leg jij het lot van je hangmattijd in de handen van die ene goede recensie die je ooit las? 

Decisions, decisions

Als jij een fervent lezer bent, ken je ongetwijfeld het fenomeen. De reiskoffer is bijna gepakt, nu alleen nog beslissen welke boeken er mee op vakantie mogen. En daar wringt de schoen. Want je hebt een heel jaar de tijd gehad om boeken te kopen of op je verlanglijstje te plaatsen. Op een jaar tijd verschijnen er dan ook ontzettend veel goede boeken (wij kunnen het weten). Maar welk van die titels zijn jouw kostbare vrije tijd waard? En hoe weet je zeker dat je niet net het beste boek thuis laat? Sta ons toe je te helpen. 

Management, marketing, HR en economie in één boek

Voor alle onze trouwe businessboekenfans, hebben we voor deze zomer één duidelijke leestip: De onsterfelijke onderneming. In dat boek gaat Fons Van Dyck, dé merkenstrateeg van de Lage Landen, op zoek naar het recept om te overleven in tijden van disruptie. Dat recept toetst hij aan het succes maar ook de mislukkingen uit meer dan 40 jaar Apple, van opgang over ondergang tot wederopstanding. Ook Jef Colruyt, Michel Moortgat, Jeroen van Eeghen en Christian Van Thillo deelden hun inzichten. 

Fons Van Dyck staat al ruim 15 jaar aan het hoofd van Think BBDO en specialiseert zich in strategisch merk- en communicatieadvies voor lokale en internationale ondernemingen en organisaties. De onsterfelijke onderneming is zijn uniek pleidooi voor de noodzaak van langetermijndenken, en rekent ongenadig af met gemeenplaatsen en mythes over succesvolle organisaties. Een overlevingskit met praktische tips en do's-and-don'ts voor elke ondernemer in disruptieve tijden.

"Wat een diepte, wat een detail: De onsterfelijke onderneming is Fons Van Dycks magnum opus." - Peter Hinssen | medeoprichter nexxworks, auteur The Day After Tomorrow

"De solide argumentatie van een expert, de heldere pen van een didacticus, de feeling voor een slim non-fictieboek van een begenadigd auteur. Wereldklasse." - Marc Buelens | professor emeritus Vlerick Business School, columnist Trends

"De onsterfelijke onderneming maakt korte metten met holle frases en mythes, en vertaalt de theorie op een eloquente manier naar de praktijk. Met Vlaamse cases en passages waarvan de schrijfstijl recht uit de kwaliteitspers geplukt is." - Clo Willaerts | marketingexperte en auteur Digital Marketing like a PRO

Overal te koop!

Ligt De onsterfelijke onderneming al op jouw boekenstapel? Twijfel niet en neem 'm mee op vakantie. Voor wie het boek nog niet heeft: het is overal te koop. Ook op onze webshop, met gratis verzending.