Belonen met impact

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
160
Afmetingen: 
244x173
Verschijningsdatum: 
30/09/2024
EAN: 
9789401435291
Nur-code: 
Personeel en Organisatie
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

Belonen met impact

De winst van een eerlijk en toekomstgericht loonbeleid

    Are you ready for…

    De war for talent • De war for transparency • De war for commitment • De war for budget

    In een krappe arbeidsmarkt is het essentieel voor het succes van een organisatie om talent aan te trekken, te behouden en te motiveren. Strategisch belonen speelt hierin een sleutelrol, waarbij het niet alleen om salaris gaat, maar om het opbouwen van een sterke beloningscultuur. In Belonen met impact ontdek je de bouwstenen van een beloningsbeleid dat kandidaten aantrekt, medewerkers tevreden houdt en betaalbaar blijft voor de organisatie. Met een routekaart van tien stappen krijg je de tools om een toekomstbestendig loonbeleid op te zetten of verder te versterken. Inspirerende cases en tips wijzen de weg om te excelleren in de moderne arbeidsmarkt.

     

    'Belonen met impact biedt een frisse en innovatieve kijk op loonbeleid en is een must-read voor iedereen die op zoek is naar nieuwe inzichten in beloningsstrateggieën.'

    Kristof Van Den Elsen | Head of HR bij SGS

    'Van kindersnoepjes tot meta-analyses, Soukaina slaagt er in kinderspel te maken van het opzetten van een strategische loonbeleid. Haar boek is er eentje om te lezen!'

    Natalie Moriau | Global Reward Director bij Bleckmann

    'Boeiende, bondige en uiterst helder geschreven state-of-the-art parel van een top ervaringsdeskundige terzake.'

    Johnny Zeven | voormalig CFO / Board Member bij Intersoft Electronics

    Prijs:34,99

    Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

    Beschikbaarheid:

    Leverbaar (binnen 1-2 werkdagen in huis)

    E-book ean

    Events Campus Business

    31/10/2024
    België

    Campus Business, dat is alle expertise die je nodig hebt om aan je onderneming of organisatie, groot of klein, te bouwen. Van management tot marketing, van organisatiekunde tot de kunst van het ondernemen. Voor lezers met veel of weinig tijd voor praktische boeken vol inspiratie tot innovatie....