Journalistiek in maatschappelijk perspectief Een inleiding tot journalistieke theorie en onderzoek Author: Sarah Van Leuven Annelore Deprez Paperback 2025 300 Journalistiek in maatschappelijk perspectief is het eerste Nederlandstalige handboek dat het studiedomein van de journalistiek[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Influencers Van virale hits tot risico’s: de evolutie van Influencer Marketing Author: Carole Lamarque Paperback 2025 152 Influencers belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment, is[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Marketing (NL) Reinventing the Basics Author: Igor Nowé Paperback 2025 200 Ontdek de essentie van moderne marketing met Marketing: Reinventing the Basics. Terwijl digitale revoluties het consumentengedrag[...] Prijs:€ 49,99 Reserveer nu
Building Bonds = Building Business(en) How to win buyers’ trust in a turbulent digital world Author: Jochen Roef Jozefien De Feyter Carolien Boom Paperback 2025 200 Customers today demand an extremely personalised buyer experience: they want expert guidance throughout a customised buying process. By[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
Marketing (ENG)(en) Reinventing the basics Author: Igor Nowé Paperback 2025 200 Discover the essentials of modern marketing with Marketing: Reinventing the Basics. As digital revolutions reshape consumer behavior, this[...] Prijs:€ 49,99 Reserveer nu