Mensen raken = klanten maken Differentieer je salesaanpak met het RIO-model Author: Jochen Roef Jozefien De Feyter Andere uitvoering 2020 200 Verkopen in 2020 verschilt fundamenteel van traditionele commercialiteit op drie vlakken: het verkoopmedium, de kwaliteit van de[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
Beyond brands Merken zien, trends lezen en weten waarnaartoe Author: Tom Van den Bergh Andere uitvoering 2020 200 Het traditionele Lacoste vervangt haar krokodil door een variatie aan bedreigde diersoorten. Het iconische Louis Vuitton brengt samen[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
The Future of Department Stores Author: Erik Van Heuven Stefan Van Rompaey Andere uitvoering 2020 240 Namen als Selfridges, Le Printemps, Harrods, La Rinascente of De Bijenkorf spreken met hun rijzige gebouwen vol licht tot de verbeelding als[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
Brand change Nieuwe inzichten over merkverandering in tijden van disruptie Author: Thierry Cattoir Hardback 2020 200 Wie de wereld wil veroveren met een nieuw product of nieuw bedrijf, heeft een inspirerend merk nodig. Maar hoe weet je zeker dat je voor[...] Prijs:€ 29,99 Reserveer nu