Consumentenpsychologie De essentie Author: Guido Valkeneers Wannes Heirman Olaf Spittaels Tom Vandooren Paperback 2025 384 Hoe verloopt het beslissingsproces? Waarom koop je vaak zonder veel na te denken? Hoe beïnvloeden marketeers ongemerkt je[...] Prijs:€ 44,99 In winkelmandje
De mediamachine Hoe geld en technologie de mediaeconomie regeren Author: Tom Evens Paperback 2025 0 Het medialandschap evolueert razendsnel. Technologiereuzen zoals YouTube, TikTok en Netflix worden steeds meer de poortwachters van onze[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje
Radicalisering Donkere spiegel van een kwetsbare samenleving Author: Erik Claes Tom Flachet Ali Moustatine Mattias De Backer Collectief Bim Hardback 2020 292 'Radicalisering' is een vage en verwarrende term die onrecht doet aan het complexe fenomeen waarnaar hij verwijst. Tegelijk werken[...] Prijs:€ 27,50 In winkelmandje