Influencers

Wie zijn ze? Waar vind je hen? En hoe ontsteken ze de vlam?
Eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst voor de Europese markt
Over het boek

Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en Nederland.

INFLUENCERS is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet.

Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.

Carole Lamarque is expert innovatieve marketing en vennoot van Duval Union. Ze is gepassioneerd door strategische marketing, en kent de impact van innovatie en disruptieve technologieën op de consument.

Technische info

EAN
9789401441032
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 18cm x 25cm
Verschijningsdatum: 14/03/2017
Afwerking: Integraalband
Druk: 3
Aantal pagina's: 200
NUR Omschrijving: Marketing
Uitgever: LannooCampus