Even uw aandacht Presenteren is goed voorbereid improviseren Author: Marc Mombaerts Tania Van den Bergh Paperback 2015 192 It usually takes more than three weeks to prepare a good impromptu speech' (Mark Twain) Presenteren is goed voorbereid improviseren. Gekke[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Le Conversation Manager(fr) La force du consommateur contemporain. La fin du publicitaire traditionnel Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 224 Cet ouvrage apporte la solution à ce défi : un processus de changement qui va transformer le publicitaire en Conversation Manager. Ce dernier[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Omnichannel in retail Het antwoord op e-commerce Author: Gino Van Ossel Paperback 2014 320 Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
500 mensen die vandaag een begrip zijn Author: Marc Hendrickx Thijs Delrue Paperback 2014 168 Laat iedereen versteld staan van je algemene kennis. Om de actualiteit goed te kunnen volgen, is het nodig om een aantal basisbegrippen te[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Heldenmerk Author: Guillaume Van der Stighelen Paperback 2015 170 Reclamemensen en marketeers krijgen niet om het even wat verkocht, en ze zijn niet de enigen die een merkimago bepalen. Hoe efficiënte[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Een digitaal marketingplan in 100 dagen Author: Bert Van Wassenhove Paperback 2016 272 De wereld van de online marketing en communicatie is zeer complex. Hoog tijd voor duidelijkheid dus! Het '100 dagen'- stappenplan toont[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
De strijd om talent Employer branding in theorie en praktijk Author: Eveline Schollaert Greet Van Hoye Bart Van Theemsche Gerd Jacobs Paperback 2017 200 Employer branding is een krachtig wapen in de war for talent. Wil je het juiste talent aantrekken voor je organisatie? Dan heb je nood aan[...] Prijs:€ 22,50 In winkelmandje
Marketing voor de mad men van morgen Sterke merken in een wereld van algoritmes Author: Wim Vermeulen Paperback 2018 184 Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The floor is yours - herziene editie Leren presenteren van brainstorm tot applaus Author: Hans Van de Water Toon Verlinden Paperback 2018 230 Geef jij regelmatig presentaties voor een groot of klein publiek? Zou je eindelijk eens een presentatie willen geven waarbij niet alleen[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 256 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Zie je wat ik bedoel Presenteren is vertellen met beelden Author: Marc Mombaerts Paperback 2019 144 Geef je niet graag presentaties? Heb je plankenkoorts? Krijg je je publiek niet mee, of weet je gewoon niet waar je moet beginnen? Geen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De marketingbijbel voor een digitale wereld Author: Bert Van Wassenhove Paperback 2019 200 WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Echte mediaprimeurs Een communicatiegeschiedenis Author: Frank Hellemans Paperback 2003 112 Dit boek gaat over de échte mediaprimeurs. Wanneer begonnen mensen voor het eerst te communiceren? Om wat voor een medium ging het toen en[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Schrijven voor radio en TV Author: Patrick Pelgrims Paperback 2012 300 Radio- en tv-teksten worden maar een keer beluisterd. Ze mogen dus niet te snel gaan of onduidelijk zijn, en moeten de kijker-luisteraar[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
500 woorden die iedereen moet kennen om de actualiteit te begrijpen Author: Marc Hendrickx Werner Goossens Paperback 2013 172 Iedereen kent het wel: wanneer je naar het journaal kijkt, mis je achtergrond bij bepaalde begrippen of wil je weten hoe bepaalde situaties[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Altijd naakt Manage je identiteit online Author: Clo Willaerts Paperback 2013 160 Het internet was lange tijd een plek om ongestoord te experimenteren met je identiteit en je voorkeuren. Met de komst van sociale media zijn[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Storytelling Verhalen maken merken Author: Guido Everaert Paperback 2014 192 Al te vaak wordt in de marketingwereld een perspectief gehanteerd dat erg merk- en organisatiegeoriënteerd is. Waarna men zich de vraag[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Tot uw dienst Waarom de nieuwe ambtenaar klantvriendelijk is Author: Nancy De Vogelaere Joke Renneboog Elke Wambacq Paperback 2014 152 De overheid van vandaag staat voor heel wat uitdagingen. De economische crisis stelt deze alleen maar scherper. Het huidige kluwen van[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Het nieuwe tv kijken Een positieve kijk op televisie in Vlaanderen Author: Jo Caudron Leo Neels Geert Wellens Dirk Wauters Paperback 2014 168 Hoe kunnen televisieomroepen en -producenten inspelen op de veranderende manier van tv-kijken? Om welk businessmodel vraagt de huidige [...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Wat als de klant nee zegt? Praktische gids met antwoorden op alle bezwaren Author: Geert Delobelle Paperback 2015 192 DE CONCURRENTIE IS GOEDKOPER', 'WE HEBBEN AL IEMAND VOOR DAT PROBLEEM', 'STUUR ONS EENS EEN MAILTJE', 'DIT IS VOOR ONS MOMENTEEL GEEN[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
500 gebeurtenissen die onze wereld veranderden Author: Marc Hendrickx Jo Bastiaens Paperback 2016 216 Of we het nu over terrorisme hebben, het economische klimaat of de toestand van het milieu: om inzicht te krijgen in de complexiteit van de[...] Prijs:€ 19,99 In winkelmandje
Social Media smaakmakers Hapklare succesrecepten voor uw bedrijf Author: Nico Tempelaere Paperback 2017 110 Sociale media zijn niet meer weg te denken uit onze samenleving. We facebooken, tweeten en instagrammen erop los. Toekomstgerichte ondernemers[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Time to pop-up Van start tot succes in 50 cases Author: Dieter Veulemans Paperback 2018 168 Pop-ups zijn niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Ze bieden een innovatieve oplossing aan bestaande en toekomstige ondernemers en[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Lezen en schrijven in de communicatiewetenschappen 2018 Author: Annelore Deprez Sofie Van Bauwel Roel Vande Winkel Paperback 2018 209 Lezen en schrijven in de communicatiewetenschappen is een inleidend handboek, gericht op bachelorstudenten die een eerste[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje