Communiceren in het new normal 10 kritische succesfactoren na een crisis Author: Noël Slangen Jan Withofs Hardback 2011 184 Terwijl de nachtmerrie van de financiële crisis stilaan over de horizon wegebt, ontwaakt het bedrijfsleven in een grondig hervormde wereld. De[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Mediawijs online Jongeren en sociale media Author: Michel Walrave Joris Van Ouytsel Paperback 2014 240 Waarom klikt het zo tussen jongeren en sociale media? Welke kansen bieden sociale media hen en met welke risico's krijgen ze te maken? Wat[...] Prijs:€ 24,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
101 schrijftips die je moest missen op school Voor meer aandacht, meer respons én meer speeltijd Author: Mark Van Bogaert Paperback 2022 184 Begin een zin nooit met 'En'! Vergeet in een opsomming de puntkomma's niet! Schrijf niet twee keer 'ook' in één[...] Prijs:€ 22,50 In winkelmandje
Media en mentaliteit Author: Bart Pattyn Paperback 2014 288 Wat is groepsmentaliteit eigenlijk? Hoe beïnvloeden groepsemoties het communicatieproces? Gesprekken over de kwaliteit van de media breken we[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Influencers Wie zijn ze? Waar vind je hen? En hoe ontsteken ze de vlam? Author: Carole Lamarque Hardback 2017 152 Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
TOPgeMERKt Een grootse klantenbeleving creëren in zeven stappen Author: Katlijn Voordeckers Paperback 2021 224 Voor kleinere merken klinken grote theorieën over klantgerichtheid vaak hol en onbereikbaar. Toch is een sterke merkbeleving ook voor[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Webhelden Start een succesvolle webshop in 10 stappen Author: Suzan Eikelenstam Paperback 2016 182 Het commerciële landschap in België is de laatste jaren grondig hertekend onder invloed van alles wat digitaal is. Jong en oud kopen vandaag net[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
How To Story Storytelling voor journalisten Author: Tim Verheyden Tom Rumes Andries Fluit Paperback 2014 200 Verhalen vertellen is moeilijk. Vreselijk moeilijk. Toch heeft iedereen een verhaal dat, eens je de nodige tips en tricks op zak hebt, in beeld[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
De strategische businessmarketeer Vertaalt verhalen naar kansen en ziet mogelijkheden tot verkoop Author: Frank Faassen Paperback 2023 260 De businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties. Dat doet hij door te[...] Prijs:€ 34,99 Reserveer nu
Tot uw dienst Waarom de nieuwe ambtenaar klantvriendelijk is Author: Nancy De Vogelaere Joke Renneboog Elke Wambacq Paperback 2014 152 De overheid van vandaag staat voor heel wat uitdagingen. De economische crisis stelt deze alleen maar scherper. Het huidige kluwen van[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Wat als de klant nee zegt? Praktische gids met antwoorden op alle bezwaren Author: Geert Delobelle Paperback 2015 192 DE CONCURRENTIE IS GOEDKOPER', 'WE HEBBEN AL IEMAND VOOR DAT PROBLEEM', 'STUUR ONS EENS EEN MAILTJE', 'DIT IS VOOR ONS MOMENTEEL GEEN[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Storytelling Verhalen maken merken Author: Guido Everaert Paperback 2014 192 Al te vaak wordt in de marketingwereld een perspectief gehanteerd dat erg merk- en organisatiegeoriënteerd is. Waarna men zich de vraag stelt[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Zelf een podcast maken In 5 stappen van idee tot aflevering Author: Eva Moeraert Pieter Blomme Paperback 2021 134 Waarom is een goede podcast als een hamburger? Wat is het verschil tussen podcast en radio? Kun je rijk worden van een[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
500 gebeurtenissen die onze wereld veranderden Author: Marc Hendrickx Jo Bastiaens Paperback 2016 216 Of we het nu over terrorisme hebben, het economische klimaat of de toestand van het milieu: om inzicht te krijgen in de complexiteit van de[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Schrijven voor radio en TV Author: Patrick Pelgrims Paperback 2012 300 Radio- en tv-teksten worden maar een keer beluisterd. Ze mogen dus niet te snel gaan of onduidelijk zijn, en moeten de kijker-luisteraar[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
500 woorden die iedereen moet kennen om de actualiteit te begrijpen Author: Marc Hendrickx Thijs Delrue Werner Goossens Paperback 2013 172 Iedereen kent het wel: wanneer je naar het journaal kijkt, mis je achtergrond bij bepaalde begrippen of wil je weten hoe bepaalde situaties zijn[...] Prijs:€ 25,99 In winkelmandje
Iedereen superfan Het verschil maken met ambassadeur marketing Author: Niels Vandecasteele Stefan Doutreluingne Paperback 2021 135 Hoe maak je van je klanten ambassadeurs voor jouw merk? Hoe breng je jouw eigen netwerk in kaart? Hoe kun je met beperkte[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
In gesprek met ouders in het onderwijs Author: Anton Horeweg Ingrid van Essen Paperback 2023 200 Prijs:€ 29,99 Reserveer nu
Holy Trinity Events Een radicaal nieuwe methode Author: Peter Decuypere Andere uitvoering 2016 240 Een event organiseren is vandaag niet zomaar een podium vullen met zoveel mogelijk goden. De toekomst toont zich veel meer in het ontwikkelen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Echte mediaprimeurs Een communicatiegeschiedenis Author: Frank Hellemans Paperback 2003 112 Dit boek gaat over de échte mediaprimeurs. Wanneer begonnen mensen voor het eerst te communiceren? Om wat voor een medium ging het toen en[...] Prijs:€ 25,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Grow the core Laat je merk groeien vanuit de kern Author: David Taylor Paperback 2013 191 In tijden van crisis zijn bedrijven koortsachtig op zoek naar manieren om te blijven groeien. Het cliché wil dat je dit het beste doet door[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
The Spirit of the Valley Extreme inspiratie uit het nieuwe wilde Westen Author: Peter Hinssen Steven Van Belleghem Harry Demey Paperback 2015 192 Waarom is de Valley net zo anders? Hoe is het gebied zo belangrijk kunnen worden? Wat voor vernieuwingen houdt het nog in petto? Maar[...] Prijs:€ 29,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
Essentials - Communicatie Author: Karlien Vanderheyden Veronique Warmoes Paperback 2012 148 Goed communiceren is niet zo gemakkelijk als je zou denken. Je moet niet alleen weten wat je wilt communiceren, maar ook hoe je dat wilt[...] Prijs:€ 19,99 Stuur me een e-mail wanneer dit product opnieuw beschikbaar is.
De Conversation Company Gebruik de feedback van je klanten nu ook écht Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 252 Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje