De strategische businessmarketeer

Product details

NULL

Afwerking: 
Paperback
Aantal pagina's: 
216
Afmetingen: 
245x170
Verschijningsdatum: 
09/05/2023
EAN: 
9789401490658
Nur-code: 
Marketing
Uitgever: 
LannooCampus
Druk: 
1

De strategische businessmarketeer

Vertaalt verhalen naar kansen en ziet mogelijkheden tot verkoop

    Hoe wordt de rol van de businessmarketeer strategischer?
    Wat is de meerwaarde van businessmarketing voor sales?
    Hoe kan de commerciële bijdrage van het marketingteam waardevol zijn voor organisaties?

    Een businessmarketeer van vandaag wil een bewijsbare bijdrage leveren aan het commercieel perspectief in organisaties door duurzame concurrentiële voordelen te creëren. Dat kan door te denken en te werken vanuit een onderscheidend merkverhaal, een constructieve samenwerking met sales en een structuur van werken die niet alleen tot zichtbaarheid en conversie leidt, maar vooral tot focus voor het vergroten van de betrokkenheid van doelgroepen. Dit maakt de rol van de businessmarketeer strategischer, de functie boeiender en de commerciële bijdrage van het marketingteam waardevoller voor organisaties.

    Prijs:34,99

    Gratis verzending vanaf € 24,99 (Benelux)

    Beschikbaarheid:

    Leverbaar (binnen 1-2 werkdagen in huis)

    E-book ean

    iBookstore