De marketingbijbel voor een digitale wereld Author: Bert Van Wassenhove Hardback 2019 250 WELKE TRENDS GEVEN DE MARKETING VAN MORGEN VORM? WAAR INVESTEER JE ALS BEDRIJF HET BEST TIJD EN GELD IN? HOE BOUW[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
Lobbyen Inzicht, Invloed, Impact. Hoe bedrijven beleidsmakers kunnen overtuigen Author: Karel Joos Paperback 2019 288 Lobbyen voorbij de donkere achterkamers Een heldere blik op het snijvlak tussen politiek, de bedrijfswereld en de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Mensen raken = klanten maken Hoe je sales- en marketingaanpak differentiëren in een wereld van digitalisatie en hyperpersonalisatie Author: Jochen Roef Jozefien De Feyter Carolien Boom Andere uitvoering 2020 200 Klanten eisen vandaag een uiterst gepersonaliseerde en unieke aankoopervaring: ze verlangen vakkundige begeleiding in een[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
500 mensen die vandaag een begrip zijn Author: Marc Hendrickx Thijs Delrue Paperback 2014 168 Laat iedereen versteld staan van je algemene kennis. Om de actualiteit goed te kunnen volgen, is het nodig om een aantal basisbegrippen te[...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Heldenmerk Author: Guillaume Van der Stighelen Paperback 2015 170 Reclamemensen en marketeers krijgen niet om het even wat verkocht, en ze zijn niet de enigen die een merkimago bepalen. Hoe efficiënte[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Omnichannel in retail Het antwoord op e-commerce Author: Gino Van Ossel Paperback 2014 320 Als retailmanager besef je ten volle dat verandering nodig is. Daarvoor heb je echt geen onheilsprofeten die het einde van de fysieke winkel[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
People always talk about reputations Merkreputatie in drie stappen Author: Frederik Picard Paperback 2020 143 Succesvolle merken slagen erin om mensen écht aan zich te binden, terwijl andere merken moeten zwoegen om overeind te blijven. Een merk[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Dit is content marketing Hoe met straffe content je business doen groeien Author: Bart Lombaerts Wouter Temmerman Koen Denolf Michel Libens Hardback 2020 278 Met interviews van internationale experts als Ann Handley, Robert Rose, Andrew Davis en Jesper Laursen. Met meer dan 200[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
We love events (nieuwe editie) Een gedurfde kijk op marketing Author: Peter Decuypere Paperback 2020 382 Ik hoop uit de grond van mijn hart dat het coronavirus compleet achterhaald nieuws is wanneer je dit leest. Maar bij de herdruk,[...] Prijs:€ 39,99 In winkelmandje
The future of shopping Waar iedereen retailer is Author: Jorg Snoeck Pauline Neerman Hardback 2017 274 Hoe winkelen mensen in de toekomst? Waarom blijven de faillissementen zich opstapelen en grijpt de leegstand in de winkelstraten om[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Marketing voor de mad men van morgen Sterke merken in een wereld van algoritmes Author: Wim Vermeulen Paperback 2018 178 Hoe versterken traditionele en digitale mediaplatformen elkaar?Wat kunnen we leren van reclamereuzen uit de jaren zestig? Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Beeld en visuele waarneming Een interdisciplinaire benadering Author: Pascal Lefèvre Paperback 2018 216 Hoe verwerken we de beelden om ons heen, zowel van onze omgeving als van de beeldcultuur? [...] Prijs:€ 24,99 In winkelmandje
Communiceren in het new normal 10 kritische succesfactoren na een crisis Author: Noël Slangen Jan Withofs Hardback 2011 184 Terwijl de nachtmerrie van de financiële crisis stilaan over de horizon wegebt, ontwaakt het bedrijfsleven in een grondig hervormde wereld. De[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Media en mentaliteit Author: Bart Pattyn Paperback 2014 288 Wat is groepsmentaliteit eigenlijk? Hoe beïnvloeden groepsemoties het communicatieproces? Gesprekken over de kwaliteit van de media[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Adverteerder zkt. reclamebureau Daten in de reclamewereld Author: Chris Van Roey Martine Ballegeer Andere uitvoering 2012 196 De magische vonk tussen adverteerder en reclamebureau maakt het verschil in een alsmaar competitievere markt. Maar hoe selecteer je het voor[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Influencers Wie zijn ze? Waar vind je hen? En hoe ontsteken ze de vlam? Author: Carole Lamarque Hardback 2017 152 Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Webhelden Start een succesvolle webshop in 10 stappen Author: Suzan Eikelenstam Paperback 2016 182 Het commerciële landschap in België is de laatste jaren grondig hertekend onder invloed van alles wat digitaal is. Jong en oud kopen[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The offer you can't refuse Wat als klanten meer willen dan een uitstekende service? Author: Steven Van Belleghem Hardback 2020 256 Wat als klanten meer verwachten dan alleen een goed product, uitstekende service en perfect werkende digitale interfaces? En wat als[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The network always wins Hoe overleven in een onzeker tijdperk Author: Peter Hinssen Paperback 2015 232 Dit is een boek over snelheid, consumenten en organisaties. Een survivalgids voor wie de toekomst in handen wil nemen. In het huidige digitale[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
How cool brands stay hot Branding naar de nieuwe generatie Author: Joeri Van den Bergh Mattias Behrer Paperback 2014 288 Generatie Y is de meest reclamekritische consumentengeneratie ooit. Omdat ze drie keer de omvang bezit van Generatie X zal deze groep jongeren[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Reclame: dood of levend Author: Fons Van Dyck Paperback 2013 192 Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Auteursrecht en pers Author: Wim Criel Paperback 2014 224 Mag ik een foto van het Atomium in mijn persartikel gebruiken? Of een artikel uit de krant posten op mijn blog? Wat met filmpjes op Facebook?[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
De Conversation Company Gebruik de feedback van je klanten nu ook écht Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 252 Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet.[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Unfair advantage Author: Carole Lamarque Paperback 2018 160 Zet je Concurrentie buitenspel door zelf voluit te gaan Als de wereld een dorp wordt, moet jouw bedrijf naast de[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje