De Conversation Company Gebruik de feedback van je klanten nu ook écht Author: Steven Van Belleghem Paperback 2012 252 Enkele jaren geleden bestond Twitter niet, had Facebook slechts een paar miljoen gebruikers en was er nog geen sprake van mobiel internet. De[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Marketing De nieuwe principes Author: Steven Van Belleghem Paperback 2014 324 Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele[...] Prijs:€ 49,99 In winkelmandje
De conversation manager, editie 2013 - Nederlandse versie Het einde van de traditionele adverteerder Author: Steven Van Belleghem Paperback 2013 240 De voorbije jaren is het internet geëvolueerd van een statisch naar een sociaal platform. Die evolutie heeft een impact op de manier waarop[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Customers the day after tomorrow Hoe trek je klanten aan in een wereld van AI, bots en automatisering Author: Steven Van Belleghem Hardback 2017 264 We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
Customers the day after tomorrow - English version(en) How to attract customers in a world of AI, bots and automation Author: Steven Van Belleghem Hardback 2017 264 We are now entering the third phase of digitalization: the phase of far-reaching automation and artificial intelligence. This shift will[...] Prijs:€ 29,99 In winkelmandje
The Offer You Can't Refuse(en) What if customers ask for more than an excellent service? Author: Steven Van Belleghem Paperback 2020 256 What if customers expect more than just a good product, excellent service and perfectly performing digital interfaces? And what if new[...] Prijs:€ 34,99 In winkelmandje