Werken aan merken

Waarom iedereen wil werken voor Google, Tesla en Facebook en de Europese Commissie
Het eerste Nederlandstalige basiswerk over employer branding
Over het boek

Wat is employer branding? En waarom speelt een sterk werkgeversmerk een steeds belangrijkere rol?
Waarom is employer branding een hot topic in bestuurskamers?
Zijn de meest aantrekkelijke werkgevers ook de beste? Of ligt het imago van werkgevers ver van hun ware identiteit?
Werken aan merken biedt de meest volledige gids in de manier waarop bedrijven met hun identiteit en hun imago kunnen omgaan. Jan Denys baseert zich op zestien jaar onderzoek en leert je onder meer waar kandidaten op letten als ze voor een werkgever solliciteren, welke bedrijven scoren op de arbeidsmarkt en of mannen voor andere bedrijven kiezen dan vrouwen.
Dit boek bevat heldere analyses en tips, en sloopt waar nodig de heilige huisjes. Een praktische handleiding en cruciale inzichten geven aan hoe je zelf een sterk werkgeversmerk uitbouwt en behoudt, los van de waan van de dag. Zo vormt Werken aan merken het eerste standaardwerk over employer branding in ons taalgebied.

over : 

Jan Denys is director Public Affairs bij Randstad. Hij is al jaren als arbeidsmarktdeskundige aanwezig in de media en schreef vele bijdragen voor onder andere De Standaard, De Tijd, De Morgen en Trends. Hij is een veelgevraagd spreker op seminars, congressen en debatten in binnen- en buitenland.

Technische info

EAN
9789401440950
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 18cm x 25cm
Verschijningsdatum: 21/02/2017
Afwerking: Integraalband
Druk: 1
Aantal pagina's: 192
Uitgever: LannooCampus