Reclame: dood of levend

Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld?
Over het boek

Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie.

In Reclame: dood of levend biedt Fons Van Dyck strategische antwoorden op vragen van marketeers en managers over de effectiviteit van reclame in het digitale tijdperk. Betekenen sociale media het einde van reclame? Waarom houden consumenten wél van reclame? Voor welke doelgroepen werkt reclame het beste? En vooral: wat brengt reclame op voor de onderneming?

Video: Auteur Fons Van Dyck (Think BBDO) en Nils Van Dam (Unilever) in Z-talk Goossens (10 mei 2013)



Bekijk zeker ook: www.reclamepub.be

Fons Van Dyck staat aan het hoofd van think.BBDO - onderdeel van de wereldwijde communicatiegroep BBDO in Brussel - en adviseert merken en organisaties op vlak van imago- en communicatiestrategie. Wekelijks schrijft hij een column in De Standaard over trends in de maatschappij. Hij studeerde politieke en sociale wetenschappen (KU Leuven) en marketing management. Hij is tevens gastdocent merk- en communicatiestrategie aan de Vrije Universiteit Brussel.

Technische info

EAN
9789401408141
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 17cm x 24cm
Verschijningsdatum: 07/05/2013
Afwerking: Paperback
Druk: 1
Aantal pagina's: 192
NUR Omschrijving: Reclame
Uitgever: LannooCampus