Holy Trinity Events

Een radicaal nieuwe methode
Van het concilie van Nicea tot Burning Man, van Kiss tot I love Techno en van Immanuel Kant tot Daft Punk: een krachtige nieuwe kijk op events.
"Jaren geleden dat ik zo een goed en praktisch marketingboek las!" - Barbara Torfs, directeur Marketing en Communicatie bij Schoenen Torfs.

"2017 started with high quality! Peter Decuypere published a top notch book." - Jan Callebaut, topmarketeer en consultant.
Over het boek

Een event organiseren is vandaag niet zomaar een podium vullen met zoveel mogelijk goden. De toekomst toont zich veel meer in het ontwikkelen van verbindende belevenissen. En het is net die verbondenheid die de basis vormt van een succesvol Holy Trinity Event.

Dit vlot geschreven boek toont aan hoe je aan de hand van het unieke en vernieuwende Holy Trinity Model zelf zo'n event kunt analyseren en opzetten. Via gedurfde analyses en herkenbare cases, en rijkelijk geïllustreerd met uniek beeldmateriaal, krijg je een breed inzicht in de kracht van een Holy Trinity Event.

Zo brengt Holy Trinity Events een inspirerend eventverhaal, waaruit blijkt dat eventmanagement en -marketing soms verrassend eenvoudig kunnen zijn.

Peter Decuypere is founding father van onder meer het bekende festival I Love Techno in Gent en de internationaal vermaarde club Fuse in Brussel.
Behalve marketingconsultant is hij ook docent Eventmarketing en Eventmanagement aan de Karel de Grote-Hogeschool Antwerpen en de Hogeschool PXL Hasselt.

Technische info

EAN
9789401441025
Beschikbaar: Verschenen
Formaat: 17cm x 24cm
Verschijningsdatum: 29/11/2016
Afwerking: Paperback
Druk: 1
Aantal pagina's: 240
NUR Omschrijving: Marketing
Uitgever: LannooCampus